nov
1

iPhone R.I.P.

| Szerző: Sziszo | 11:30 am
Tegnap minden volt, minden! Elmentünk az Incoba, Wiki már nagyon rá volt kattanva a meggy-re, meg az olcsó ital árakra, Árpiék pedig már a hatása alatt is voltak. Majd kis késéssel bár, de befutott Zsófi is. Ekkor még nem tudtuk mit tartogat számunkra az este. Csajok beisziztek, én maradtam a kólánál, de gondoltam egy meggy lemegy, mondjuk értelme nem volt, mert hatása felért egy hatalmas nullával. Majd tovább álltunk a Molóba, ahol Relics zenélt, és rengeteg sok ismerősbe botlottam bele. Ekkor már csatlakozott köreinkhez Péterős is. Onnan irány tovább KV, ahol volt nagy buli, meg sok részeg :) tudom, most nagy a szám, hogy én nem voltam az. Bár az lettem volna! :) Aztán Menyussal "reszeltük a fingot" és próbáltuk a rengeteg félre értést megbeszélni és átbeszélni. Csak itt az a durva, hogy Menyus és Én egy percig nem haragudtunk egymásra, mégis valaki hatalmas port kavart valaminek, aminek a fele sem igaz. Már ott tartunk lassan, hogy Én még fizettem is a dokinak, csak had maradjak bent. Csak nem értem miért is lenne olyan jó dolog "csak úgy unaloműzésnek" eltölteni pár napot ott ahova a legnagyobb ellenségemet sem küldeném... Nem értem a vádakat, pontosabban értem, csak az értelmét nem. Na, mindegy, Menyussal barátiölelés, és minden ment tovább, úgy ahogy előtte is, harag és "köcsögözés" nélkül. Aztán jött az eheti baj: Zsófi nem találta a táskáját. Felforgattuk a fél KV-t mindenki a zöld színű tatyót kereste, eredmény nélkül. Gondoltuk, ha megvárjuk a buli végét, úgy nagyobb sikerrel járunk. Ennyire még sosem vártam, hogy vége legyen a KV-s bulinak. Persze ilyenkor sokkal hosszabbnak is tűnik a party, mint mikor jól érzed magad, és áttáncolod az estét. 3óra körül vége is lett a mulatságnak, fogytak a kabátok, és egyre inkább kezdtük látni a fától az erdőt, de zöld táskának se híre, se hamva. Benne volt a pénzTálcája (tudom, tudom, táRca) az iPhone-ja az iratai és minden egyéb. Az iPhone végig kicsöngött, de sehol nem volt a látóhatáron, és a hallóhatáron. Viszont volt egy nagyon szimpatikus fiú, aki nekem végig segített keresgélni, csak sajnos nem tudom a nevét. Minden esetre nagyon-nagyon rendes volt, és ha esetleg ide keveredik a blogomhoz valamilyen úton-módon, akkor jelentkezzen! (Jelentkezz lécccíííí:) ) Nem tudtunk mit tenni, fél4körül haza indultunk. Zsófi ma a rendőrségen kötött ki. Az iratait megtalálták a Pikantónál a fűben, csak a jogsija hiányzik a papírok közül. Egyéb hír azóta sincs, az iPhone még mindig kicsöng. Mi jöhet még? További szép hétvégét nektek, a miénk már gyönyörű ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr65743650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása