okt
12
Már megint Én...Miért mindig Én blogoljak?! Na, ez hosszú lesz! Bele is kezdenék:

Először is; képek itt: http://picasaweb.google.com/sziszo29/GikaSzLinap08101011#

Pénteken dolgoztam 5ig. Tudtam, hogy este KV party lesz, de gondoltam meló után haza megyek, szépen kényelmesen össze készülődöm, aztán majd lesz valami... 5kor letelt a munka, zárom az ajtót, indulnék haza, mikor Wiki a nyakamba vágódik, Zsófi kiugrik a fal mögül, hogy jöttek értem. Nem értettem a dolgot, majd közölték velem, hogy hoztak egy kis meglepetést. Egyszer csak Ágika kilépett a fal mögül. Én megszólalni nem tudtam, úgy meglepett:) Tudtuk nagyon jól, hogy szülinapja van, szóval istentelen bulájt csapunk. A haza utamból nem lett sok minden. Beugrottunk a Plusba, gyorsan rohantunk hozzánk, hogy legalább ruhám legyen, majd Réka csatlakozott, és már mentünk is a Wikiékhez 5en csajok alapozni. Ott volt nagy kajálás szmekíííí, készülődés, ivászat, sok hülyeségről beszélgetés, Ágikát már 2hónapja nem láttuk, de mintha nem is telt volna el annyi idő, mintha csak 2hete lett volna, hogy legutóbb itt volt. Majd indulni kellett volna a KVba, de mi csak ittuk a körömlakk lemosó szagú vodkát, pezsgővel és ananászlével (Jó keverés:) Hamar üt, és nagyot) Elindultunk nagyon nehezen, össze szedtük út közben Pétert és Ádámot majd meg is rohamoztuk a KV-t ahol szokás szerint elkezdtük a bulit. Jakyt és Dudit elkaptam, és már mondtam is nekik, hogy a Boldog Születésnapot valamilyen formában be kell hogy tegyék az este folyamán. Ment a tánc, gyűltek az ismerősök, és olyan szinten rakta magát spicces állapotba kis lány csapatunk, hogy meghökkentőbnél-meghökkentőbb dolgokat tettünk. Árpi és Morris megjelent a színen, akikkel jelbeszédben (vagy hang beszédben) értekeztünk arról, hogy Ágika itt van, mert ajándékot hoztak neki. Méghozzá egy WC pumpát. Ezzel Wiki hadonászva ült a rendelő előtt, Morris hasára rácuppantotta, majd hirtelen lehúzta, és azzal a lendülettel a mögötte lévő bokorban találta magát, olyan pozitúrában, hogy lábai az égnek álltak, és csak a WC pumpát lehetett látni a kezében. Réka ismeretlen faszikkal társalgott és osztogatta a telefonszámát, nem tudni milyen megfontolásból, Zsófi pedig végig itta az estét mindenkivel. Még az Ádival is.:) (erre még később vissza térek) Én pedig álltam a KV közepén körülöttem ugráló emberek, és csak azt éreztem, hogy nem tudok megmozdulni. Majd lementem levegőzni, ahol Szöszö és Graffits Tomi elkaptak és az út kellős közepén elkezdtek dobálni (halál félelmem volt) majd ahogy Szöszöék letettek azzal a lendülettel kiverték a kezemből a fényképezőt. Ágikával is eljátszották később ugyan ezt, ö rosszabbul járt, mert rá talált esni a padkára. (Innentől kezdve vasárnapig hátfájása volt...)Szóval volt megint minden. Pl. Jakynak és Dudinak puszikat osztogattam, hogy mindig betették azokat a zenéket amiket kértem :) Aztán volt még valami haza fele, de úgy érzem ez 2ember magán élete, és ebbe nem folynék bele, minden esetre meglepő volt, de annyira édes :) Erről ennyit. Másnap reggel dolgoztam. Alig aludtam, és nagyon nem voltam a toppon. Délben zártam, ismét megjelent az egységem, (Réka, Wiki, Zsófi, Ágika) hogy mi bizony együtt fogunk ebédelni. Wiki dolgozott, mi pedig kiültünk a szörfbe, és kikértünk némi eledel mennyiséget, és firtattuk az előző estét. Fél1 körül járhatott, sütött a nap, szép őszi idő, és 5db másnapos, alkoholos filccel össze firkált lány. Szép csendélet. Mindenki mesélt, beszélt, sok értelme nem volt, mert mind ott voltunk előző nap ugye, ettünk. Nem voltunk a helyzet magaslatán. Ezt abból gondolom, hogy ahelyett, hogy bementünk volna kérni a Wikitől még egy adag hasábot, olyan lusták voltunk, hogy Zsófi inkább betelefonált neki, hogy ugyan, hozhatna már még egy adagot :). Majd Zsófi úgy gondolta, megnézi mennyi pénze is maradt! Hogy Én mennyire nevettem :D Zsófi péntek este a KV-házban elivott 15 azaz tizenöt-ezer forintot! Kétségbe esésében nem tudta sírjon vagy nevessen, én annyira röhögtem, hogy a könnyeim potyogtak a nevetéstől és nem bírtam abba hagyni! Na, asszem ez a szánalom legalja. Ezek vagyunk mi. Hurrráááá...pf... Majd firtattuk neki, miket is vehetett volna annyi pénzből. Nagyon sok mindent :) Mindegy, lefolyt a torkán, Vali szakított előző este. Szóval vicces volt. Ágika úgy volt megy pestre, de aztán úgy döntött mégis marad, így Én szállásoltam el szombat estére, mert már mindenkit bejárt, és én voltam a soros :) Fél3 tájban elindultunk haza, Zsófi ment Nagykátára, Réka diploma munkát írt, Wiki dolgozott mi meg aludtunk egy pár órát Ágikával nálunk. Este éreztük, hogy ismét mennünk kell, így össze hívtuk a csapatot. Jamboéknál volt a gyülekező, ahol édesapja boldogított minket, és itatta a társaságot. Úgy volt elindulunk valamerre, de már 1óra volt, és még mindig ott ültünk a konyhában. Jambo cseppet beitalozott, én ettem fincsi rakott tésztát (köszönöm Márti, nagyon fini volt!) Jambo rám borított egy egész hamutálat és minden egyéb. Majd elmentek aludni Edittel, mi pedig jobbnak láttuk, ha lépünk. Telefonon megérdeklődtem, hogy van-e értelme lemenni a KVba, Mesti azt mondta van, így Taxi--> KV és iszi. De már minek??? Mindegy, el is ütöttük az időt fél4ig, mikor Ágikával elindultunk haza. Reggel meg majdnem lekéstük a vonatot. vagyis nem én, hanem ő. Mert apám elvitte a kocsi kulcsot. De megoldottam :) Szóval ennyi. Nem is lett olyan hosszú... Nem vagyok a toppon. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr19709597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyii 2008.10.12. 17:24:20

köszönöm :'( annyira jóóóó volt..

bogyii 2008.10.12. 20:03:51

ja amúgy lefolyó pumpa és bele van írva h pina :D

Anikó 2008.10.12. 21:41:31

Nyugi! 2hét múlva újra itt! ;)
süti beállítások módosítása