okt
6

Rocktogon T18 '08.10.04.

| Szerző: Sziszo | 10:49 am

Megpróbálom leírni, de lehet nem fog menni, túl sok volt a jóból, és ilyenkor nehéz megfogalmazni, de sokan várjátok, így kénytelen leszek...:

Szereplők: Tomi, Árpi, Morris, Andris, Milán, Zsófi, Mesti, Karcsi, Áki, Gerti, Gina, Janka, Panka, Kex (ha valakit kihagytam sorry..) és Én.

Helyszín(ek): Zsófi albi, Rocktogon, Szilvuplé

Az ígért képek (csodálom, hogy volt erőm végig fényképezni az estét...):

http://picasaweb.google.com/sziszo29/RocktogonT18#

Történet:

Miután a hetem abból állt, hogy minden második embert elküldtem melegebb éghajlatra úgy gondoltam lehet hétvégén nem kéne ismerősök közé vonulnom. Pénteken még ment is, de szombaton befuccsolt a tervem. Délben értesültem róla, hogy mégis mehetnénk Pestre ahol kedves barátaink lemez bemutató koncertje lesz hallható a Rocktogonban. Meg is beszéltem Graffits Tomival, hogy a 17.15-ös vonattal indulunk. Ki is mentem a vonathoz, ahol vártam a többieket, mint kiderült már a Hargitában tőtikéznek. Nagy nehezen össze állt a menet Árpi, Morris, Andris és Tomi társaságában elindultunk a nagy faluba. Zsófi várt minket az albérletben, előre feltankolva némi (2üveg) vodka mennyiséggel. Egyébként a vonat késett, így egy másikkal mentünk. Fiúk sereztek, én még ekkor takarékon pislákoltam. Majd Kelenföldnél leszálltunk, és kénytelelen voltunk a BKV-t használni, mert a villamosok nem jártak a Tarka Magyar demonstráció miatt. Szóval jegyet szerettünk volna venni, be is dobált az autómatából Tomi vagy 300ft már, és csodálkoztunk miért nem ad jegyet, mikor szólt a bácsi, hogy rossz, nem működik. Kis felháborodást keltett a dolog, hogy egy sör árát bele szórtuk már, és miért nem lehet rá kiírni, hogy rossz. No, mindegy, mivel jegyet nem kaptunk így kénytelenek voltunk jegy nélkül utazni :) Ez van! Rázkódós úton zötyögtunk egy csomót, már mindenkinek nagyon kellett pisilni, de késében voltunk nem akartunk megállni sehol. A szükség azonban nagy úr, és betértünk egy Mekibe, ahol 280 ft-ért pisilt a csapat. Nagy nehezen meg is érkeztünk Zsófihoz, aki már enyhén szalonspiccesen fogadott minket, mert nem volt képes már ránk várni, így egyedül állt neki italozni. Nagyon késében voltunk, szóval villám ivászattal elpusztítottuk a vodkát, és indultunk is az Oktogon irányában a Rocktogonba. Út közben össze szedtük Pankát is. Mikor oda értünk kikerekedett szemekkel néztünk, hogy a belépő 1200HUF. De mit meg nem érnek ezek a fiúk, hát befizettük. Teszem hozzá, egyszeri belépés volt, szóval kimenni nem lehetett, vagyis lehetett, de az újabb 1200pénzt jelentett volna. Bent aztán ott volt még tata apraja nagyja: Kex, Janka, Gina, és a többiek. A legtökéletesebb pillanat számomra az estének itt jött el, mikor beértünk már Tatuék játszottak, és ahogy a színpad elé ugrott kis csapatunk ránéztem Karcsira, és láttam rajta, egy olyasféle jóleső tekintetet. Nem nézett sehogy, csak szemével észlelte Tata apraja nagyját, és tudták mind a 3an, hogy csak miattuk gyűlt itt össze ennyi ember akik a barátaik, és úgy gondolom ez elég nagy erőt adhat számukra. Szóval Tatu játszott, mi ittunk. Tomit egy az egyben leöntötték vadásszal,pontosabban Zsófi kezéből verték ki, jól mutatott a fehér pólóján, majd a koncert végén vásároltam Tatu pólót, amit dedikáltak is a fiúk, és mindenféle kreatív szöveget is kaptam rá. Aztán oda adtam inkább a Graffitsnak, hogy legyen inkább az rajta mint a vadászos póló. Tatu után Zsófival megőrültünk, és tomboltunk ketten (azaz ketten, mert rajtunk kívül senki más nem) ugráltunk, és táncoltunk a színpad előtt mindenféle jó zenére, mint akik valamiféle gond elűző táncot járnak, közben kiabáltam neki, hogy "ne nézz hátra" mert a sok rocker,punk és mindenféle sötét erők szemei ránk szegeződtek. Majd csatlakozott hozzánk Andris meg Milán, és ekkor már 4en ugráltunk. Tatu után nem találtuk már a Rocktogonban a helyünket, kipakolás a kisbuszba Kex, Gina és Karcsi sajnos elmentek, aztán jött az ötlet: 2utcával arrébb a Szilvuplé. Táncos mulatságos kis hely. ingyenes belépés, Petőfi rádiós zenék, Így sokan-sokan elindultunk oda, ahol én annyit táncoltam hogy hihetetlen. Volt hogy egyedül, volt hogy Tomival, volt hogy Andrissal, majd Árpival aztán Morrissal, Pankával, mindegy volt már nekem, csak zene legyen :) de én mindig ott voltam a parkett közepén. Árpi eldugta a táskám, ami már szerintem nem is meglepő, mert ezt minden bulin megcsinálja. Janka nyomkodott valami bombás italt a kezembe 10percenként, vadász 900ért, meg tök "baráti árak", ment a hülyeség. Majd olyan 3óra fele már kicsit megfáradt a társaság, és jobbnak láttuk ha haza indulunk. Menetel közben buszra váráskor Milán megpihent (volna) egy padon, de inkább nyomott egy tripla hátsó szaltót, majd busz, Zsófival haza, kajálás, Zsófi jobb kézből lévő pohártörése, majd filmnézés (lett volna) ha az első 2percben nem alszunk be mint a Mormoták. Elbasztam egy csomó pénzt. De rengeteget. Ennyi a veszteségem! Amúgy meg Qva jó volt az egész :) Csak így tovább Tatu! Veletek vagyunk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr99698530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.10.06. 12:14:31

Egy kicsit ciki ez az utolsó kép:)

Sziszo 2008.10.06. 12:25:15

A "Buli vége" c. kép?! :)
Kértem rá engedélyt, hogy feltegyem, szóval ne panaszkodjál :D

Gina 2008.10.07. 18:52:25

Jelzem, én ki-be járkáltam a Rocktogonból egy-egy bűbájos mosollyal fizettem mindig:D
L! (mint láv:D)

Anikó 2008.10.07. 19:04:11

Azt nem írtam le, hogy miután kijöttünk Zsófival mi is vissza pofátlankodtunk egy pisi erejéig amíg Ti pakoltatok a kisbuszba. Ekkor nekünk is ért 1200-öt a mosolyunk ;)

zsokamoka 2008.10.07. 20:13:41

Aniko ki kell,h abranditsalak,de az nem a mi,hanem Tomi mosolyanak volt koszonheto:):)

Anikó 2008.10.07. 22:06:53

Neeem! Te nem láttad! Én a Tomi mögött álltam és onnan mosolyogtam bájosan a kidobófiúkára :P
Tomi meg azt hitte kemény legény, és ezért engedtek be :)
süti beállítások módosítása