sze
28
Megpróbálom leírni a hétvégémet. De... annyira eseménydús, hogy még nem tudom hogy fog menni. Minden esetre ez egy tökéletes 7végére sikerült, és úgy érzem ezt meg kell fogalmaznom, és valamilyen formában vissza adnom azoknak is akiknek része lehetett benne, meg akiknek nem :)

Péntek (09. 26) Bázis: Csütörtök éjjel kaptam egy sms-t Morristól, aki kedvesen meginvitált minket másnapra a Bázisra, egy baráti összejövetelre. El is fogadtuk a meghívást. Én úgy döntöttem, hogy a két és fél hete tartó betegségem már talán nem játék, és ki kéne hagyni egy pénteket Omega 4 nélkül (alkohol-ezt majd később leírom). Így kedves barátaim, akik olyan kedvesek, ki is használták ismét ezt a lehetőséget, és közösen megszavaztak esti sofőrnek. Szóval 8körül elfoglaltuk a Bázist, ahol kis baráti összejövetel névvel voltunk vagy 25-en. Az este jól sikerült, én nagyon sokat nevettem a lassan de biztosan részegedő társaságon. Elő kerültek a filctollak, és szuper kis "Freskók" ékesítették az emberek testét. Mint pl. "Osztályfőnöki óra" vagy "Pinya"esetleg "Kész" (aminek története is van) vagy "Gáz" volt firkálás fülön, vállon, háton, hason, mellen és minden egyéb testtájon... Úgy éreztem bocsánatot kell kérnem GéTamástól, akinek múlthét szombaton mondtam valami olyan amit lehet nem kellett volna, és tudom hogy nem vette rossz néven az akkori állapotom miatt, de jobbnak láttam tisztázni a dolgot. Sajnos részegen az ember tesz néha olyat, amit nem teljesen gondol végig, és épp ésszel valószínű kétszer átgondolná mielőtt cselekszik... Majd ezt letisztázva Morris végig mutogatta az összes kitömött, lelőtt, elütött és egyéb állatfajtákat a lakásban. Majd táncra perdültek Árpival amit meg is örökítettem (áldom az eszem!):

Morris, annyira idióta vagy hogy elmondani nem lehet :) Éjfél körül a társaság rottyra tette magát, én pedig már remegtem a rengeteg energia italtól amit magamba döntöttem így pár kanyarral lereptettem a társágot a KV-ba, ahol buli nem volt, de ők mind azt hitték hogy van. Csináltak is. Lent volt RadovicsTamás barátom, akinek baromi jó lett a haja! majd én úgy döntöttem haza kéne indulni. Rado tartott (volna) velem, ha az autó lepisilése után nem megfordul vissza a KV-ba, hanem beszáll mellém. De egyedül mentem. Elaludni nem nagyon tudtam pedig tudtam a szombat fárasztó lesz számomra, de nagy nehezen sikerült.

Szombat (09.27) a nagybetűs SZÜRET: 10körül felébredtem gyors megetettem az állatokat Tesóméknál, és rohantam Zsófiért és Rékáért 11re, mert meg kellett támadnunk a Szomódi hegyet. Árpi és Morris jelezték hogy segítenek majd nekünk. Hívtuk őket, de az előző esti bázisos móka után a testük még nem igazán akaródzott szüretelni. Árpi (aki egyébként Tóth Elekné) sikeresen átbaszott ismét minket. Imádlak Árpi! Szóval úgy döntöttünk a két órás munkát míg leszedjük a szőlőt azt meg tudjuk csinálni nélkülük is, aztán a nehezebb feladatokhoz majd csatlakoznak. Így délben Ildikó, Gábor, Dodo bácsi és másnapos RékaZsófi vödrökkel, melegítőben, szüretelő ollóval megmásztuk a hegyet.

Gábor közölte a másnapos csajokkal, hogy úgy néznek ki mint segg szüretkor, ezen annyira nevettünk, hogy ez lett a hétvége mottója. Úgy is döntöttünk, hogy ez így nem állapot, így fél1kor éhgyomorra le is küldünk egy jó feles Ildikó féle pálinkát. Egyből lett bennünk energia és mosolyogva szedtük a szőlőt. Nem én lettem volna, ha nem vágom el úgy a kezem, hogy egy órán keresztül vérzést kellett csillapítani... (Pedig ez még a pálinka előtt volt) Dodo bácsi a legnagyobb arc, aki közölte velünk hogy a piros szőlőbe Omega 4 van, ezért a gyerekeknek sokat kell enni, mert akkor jól fognak tanulni. Megfejtettük, ezért iszunk mi vörösbort! Hogy jobban tudjunk tanulni. van több fajtája, 2/1es Omega 4 a 3/2es már csak Omega 3. Na..ez akkor vicces volt. Így tudom hogy nem az. Szóval betakarítottuk a termést, és indultunk Bajra préselni, de Szomódon bele szaladtunk a szüreti felvonulásba, ahol a fiatalok invitáltak minket estére a bálba. Nagy nehezen tovább haladtunk, és megérkeztünk Bajra, ahová már csatlakozott Morris és Árpi is kissé bepuncult szemekkel (nem sejtették mi vár rájuk) Ildikó egyből vetkőzésre késztette őket, és a következő pillanatban Árpi a présgépbe nyúlkálva derékig mustos volt, Morris pedig szorgalmasan hordta vödörszám a szőlőt.

Mi neki álltunk paprikás krumplit főzni a csajokkal. Réka rakott hatalmas tüzet, Zsófi konyhatündért elhessegettük a helyszínről, aki nem krumplit pucolt, hanem faragott.

Elő került a pálinka, Dodo bácsi bora, must, szőlő és minden ilyenkor szokásos dolog. A fiúk kijelentették, ők ma nem nagyon akarnak inni, csak nagyon szomjasak, így fröccsöznének. (Ez a terv hamar dugába dőlt..) Kész lett a kaja közel 2óra alatt, nagy lakmározás a 20fokban a kertben. Megérdemeltük, hisz közel 200liter vörösbor levet sikerült előállítanunk. Evés előtt étvágyfokozó pálinka majd az egész társaság úgy evett mint akik tán még sosem láttak paprikás krumplit.

Elő keveredett Beniboy is, és Zsófi papája. Közben Gábor kétségbe esetten keresgette a könyvben, hogy normáis-e hogy a kéntől rózsaszín lett a borlé. A pár pálinka után már a fiúkban is megfogalmazódott a dolog: ennek a napnak a szürettel nem lesz vége. Végül is mi is tudtuk a csajokkal, aki dél óta iszik annak mondjuk majd pikantóba kell mennie. Így hamar elvetettük az ötletet a Tesóméknál lévő light-os iszogatásról, és gyorsan értesítettem mindenkit a buli az Árpiéknál lesz/folytatódik onnan pedig a cél a pikantó. Megjelent Bajon Csucsu barátunk is, aki jól időzített, mert már semmi dolga nem volt, mint jóízűen enni egy kis krumplit.

Rengeteg bor elfogyott, és talán Morris vigyorgott a legjobban, csak úgy szóródtak a poénok.

Árpi agyon vert egy seprüvel, Zsófi 3szor felrúgta az asztalt, közben az enyhén spicces társaságtól Ildikó végig hallgatta kislánya miket is szokott művelni hulla merev részegségében egy hétvégi bulin. Rékának kétszer sikerült iszonyat módon beégetnie szegényt. Lehet Zsófi megfontolja jövőre kiket is hív szüretre :) Olyan jó hangulata volt az egésznek, hogy hihetetlen. 9körül mikor Árpi kijelentette : "Nincs több itt szesz" (már csak tőszavak mentek neki) indulásra készen álltunk. Kerestünk valami ruhát, amibe ki mertük tenni a lábunkat az utcára a szüret után, és elmentünk Árpiékhoz, ahová már csatlakoztak többen. Jambo, Edit és még sokan mások.

Itt csak tovább fajultak a bajok. Morris (aki ugye azt mondta szombaton nem fog inni, mert meccse van vasárnap) úgy nézett ki mint akinek óriási szemtengely ferdülése van és csak vigyorgott nagyokat.

Csucsu szemeiről nem beszélnék... Árpi slicce leszakadt. És rengeteg dolgot tudnék mesélni az itt történtekről. Fél1 magasságánál járva mikor már Árpiéknál is "Nincs több itt szesz" volt elindult a hatalmas alakulat a Pikantóba. Addigra olyan fáradt és szalonspicces voltam Zsófival egyetemben, hogy a Pikantó bejártáig jutottunk és erősen gondolkodtunk rajta mi is legyen a teendőnk. Haza vs. buli...

Csucsu! Hiányozni fogsz :( :( :( Vigyázz magadra!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr65685584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolesz 2008.09.28. 21:16:50

Hát melletted aztán tényleg nem lehet unatkozni. Hogy egy percre nem tudsz megülni a seggeden még betegen sem! Már jó lenne együtt is elmenni valahova. Mindig csak beszéljük. Na majd felhívlak! Csóközön

Anikó 2008.09.28. 22:43:51

Ecsééém, Te ne dumálj!
Még hogy hívsz! Úgyse fogsz! Ismerlek :D

Zsöfi 2008.09.29. 16:15:40

köszönöm a dokumentálást:) Vicces mondat most nem jut az eszembe,amit ide beírhatnék.Jó volt!:)

Sziszo 2008.09.29. 20:17:47

De még milyen jó volt!
A most hétvége is elég ütősnek ígérkezik! ;)
Készüljetek: szombaton megyek :))
süti beállítások módosítása