sze
21

Kávééé

| Szerző: Sziszo | 3:23 pm
Elegem van az "egyszer vagyok fiatal" dumából. Ha így folytatom, akkor nem élem meg az öregkort, szóval jó lenne, ha többet a kedves barátaim nem kiabálnák ezt a fülembe, mert akkor sosem szedem össze magam.

Péntek (09. 19): szarul voltam egész nap, mert ugye beteg vagyok/voltam. Dokinénit is megjártam, de azért muszályból el kellett este mennem a barátnékkel inni egy-két orvosságot okosba. Lightos partit szerettem volna csak, mert szombatra terveztünk sok programot (Tbánya, sminktanácsadás, Bajsziti, PulykaViktor szülinap stb..). Meg is beszéltük, hogy iszunk egy keveset, de nem vészeset. Aha! Megint sikerült eltalálni a mércét. 3fájdalomcsillapítóra küldtük le a szokásos üveg nagyvodkát Rékáéknál, aztán Taxizás a KVba, ahol Árpival kikértünk magunknak (kettőnknek) 3-3 alattomit. Ebből egyet elajándékoztunk. Egymás után szünet nélkül lecsusszant "Tamás" majd már kezdük is a bugit. HÁT volt megint nézelődni való. Réka olyan részeg volt, hogy sörrel a kezében ácsorgott a táncparkett közepén, és meg sem mozdult, mert attól félt ha lép egyet akkor össze esik. Buli végén melegszendvics party a csajokkal, majd Radoval kézenfogva hazavonulás, próbáltam tapasztgatni a lelki sebeit. Bár a beszéd már nem nagyon ment...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr33674267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása