sze
9
Úgy döntöttem megpróbálom megfogalmazni a megfogalmazhatatlant. Női énem vágyainak próbálok hangot adni, és szerintem hölgy társaim 90%-a is így gondolja, és ezt keresi (a maradék 10% lezbikus) :

Rájöttem mit is keresek! Illetve kit. Valakit! Valaki olyat, aki mellett végre azt érezhetem amit kell, és úgy ahogy kell! Egy kapcsolatot, ami úgy működik, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Aki egyszerre a legjobb barátom, és a társam, akivel szövetséget és egységet alkotunk. Akit szeretnek a barátaim, és a családom is elfogad, és viszont szerethetem az övéit! Akivel egyszerre tudom járni az éjszakát, hatalmasakat bulizni, de ha úgy tartja kedvünk akkor kettesben lenni. Aki benne van minden örültségben mint Én, de mégis józan eszű. Akinek vannak tervei, mégsem telepszik a másikra és nem csak úgy vagyunk a "semmibe". Akinek ha azt mondom, ma csaj buliba megyek, akkor nem kiakad, és hivogat egész este, hogy merre-kikkel-kivel vagyok, vagy esetleg beállit váratlanul a helyre ahol vagyok, hanem elmegy a fiúkkal sörözni vagy akárhova. Aki mellett magam lehetek, és nem kell megjátszanom magam, és Ö sem játsza meg magát elöttem. Akivel testileg, szellemileg,érzelmileg egy hullámhosszon lehetek mégis különböző egyéniségek lennénk. Akire mindig számíthatok, és biztonságot nyújt. Aki mellett nőnek érezhetem magam. Valamivel mindig meglep, és ha össze is veszünk (mert olyan kapcsolat nincs, ahol nincs veszekedés) akkor is tudja mivel engesztelhet ki egy pillanat alatt. Aki minden nap valahogy "meghódít" és nem laposodik el a kapcsolat 2-3 hónap után. Akit ismerhetek, mégis minden nap mutat valami újat, valami szokatlant, ami megunhatatlan. Akivel bejárhatom az országot/világot, és nem csak a TV-t bámuljuk minden este. Aki elfogad olyannak amilyen vagyok, és Én is elfogadhatom öt olyannak amilyen, mert nem kell rajta változtatni. Akinek olyan pörgős az életritmusa mint az enyém, és nem késztet fékezésre. Aki pont olyan mint Én, mégis teljesen más! Szeretnék megbízni, és szeretném, hogy a bizalom kölcsönös legyen. Szeretnék végre szeretni, és szeretném, hogy viszont szeressenek!

Szerintem nincsenek nagy igényeim, annyi mint a legtöbb lánynak. Párszor már azt hittem "megtaláltam" akit keresek. De aztán pár hónap/év elteltével rájöttem...sajnos nem, mert elég ha ezekből csak 1 hiányzik, vagy elmúlik, és akkor borul az egész...

Nah, ezt keresem én! De sanszos, hogy ilyen tipus nem is létezik...Ha meg mégis akkor csak limitált szériában gyártják, de én azért lefoglaltatnék egyet előre. Addig meg keresgélek, hátha egyet mégis találok valahol...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr52656035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2008.09.09. 20:14:23

cukor ez így van, de az a baj, h ilyen csak csajban van :)))

Anikó 2008.09.09. 21:26:14

Akkor csatlakozzak a 10%-hoz és legyek lezbi??
Na, azt már nem, akkor inkább maradok egyedül :)

zsokamoka 2008.09.09. 21:26:55

na.dettò:) de csak a filmekben vannak ilyen helyzetek/pasik. :) szeretnèm hinni,h tèvedek.

Sziszo 2008.09.09. 22:29:52

Hihetetlen mennyire negtívok vagytok! Én igen is tudom, hogy létezik 1-2 még valahol, csak védett faj, mert a kihalás szélén vannak! :D:D

Asszem (legalábbis már most úgy tűnik) nagy sikert arat ez a bejegyzés a lányok körében :)

tündérbogyó 2008.09.09. 22:40:12

én sem mondtam h leszbi leszek :)) csak mondom, nagy remény nincs rá... mondtam idővel engedünk az elvárásokból... :| és ezt nem a leszbikusságra mondom:))) le se tudom írni amúgysemeg

Betti 2008.09.09. 22:51:51

Amondó vagyok! Lehet hogy akad még belőlük pár! Remélem én most megtaláltam:)

Sziszo 2008.09.10. 08:01:26

Betti Te csekkolod a blogom? Ezt pl. nem is tudtam :)

stukker 2008.09.10. 12:45:47

Na ezt inkább nem kommentelném. Mondjuk először azt hittem rólam írsz, magamra találtam benne.:)

Sziszo 2008.09.10. 17:22:27

Igeeeeeen Tomi??? :D
Már kezdtem itt hőzöngni, hogy csak csajok kommentelnek, pedig a férfiak is tanulhatnának eme bejegyzésből...
Miért is nem kommentelsz ha megtudhatnám? Ha már belekezdtél folytasd!

stukker 2008.09.10. 17:45:57

Először is ha tagadod ha nem, az első a külső. Ha valaki nem tetszik nem is ismered meg.
Másrészt előre pontokba szedett, megrajzolt ember nem létezik. Nincsen tökéletes férfi, de megnyugtatlak h nő sincs, egymásnak kell h tökéletesek legyenek.
Harmadrészt ha ezek megvannak se biztos h siker van...
Nyilván nagyon szépek ezek a dolgok amiket leírtál és rendben is vannak szerintem, de az élet úgy is kialakít minden egyes részletet. Nem lesz minden pontban egyetértés, lényeg ki mit ad fel és miért cserébe.
Connection Tomi

Anikó 2008.09.10. 18:14:21

Na Stuki, ezzel teljesen egyet értek Én is. Valamit biztos, hogy engednünk kell magunk elvárásaiból is, és a másik jelleméhez kell csiszolódnunk. A külsőről direkt nem írtam..Ezt a kérdést majd következönek boncolgatom, azon még agyalnom kell...
De megér egy újabb témát.
Viszont egyszer szivesen olvasnék valami hasonló bejegyzést csak a másik oldalról... Férfi szemszögéből a nő. Mi az "elvárásuk" a férfiaknak egy kapcsolatban?
Ha bunkó lennék pár szóban össze tudnám szedni, első helyen pl. a szex szerepelne.:) Na, vicc volt, most komolyan: érdekelne!
Nem írod meg? :D

A statisztikai átlagom egyébként az elmúlt 2napban hatalmasat ugrott, (de még mindig nem hozza be a legnézettebb napot-május) lehet olyan témát sikerült mondatokba szednem, ami elég sok embert érint és érdekel?! :)

Betti 2008.09.10. 18:24:10

Én is szoktam olvasgatni a blogod időnként, csak nem kommenteltem.. Ez a téma viszont tényleg elég nagy számban foglalkoztatja az embereket. Egyébként a a férfiak a nőkről c. bejegyzés ha elkészül azt linkeld majd át nekem, engem is érdekelne, ha esetleg valaki megcsinálná :)

Zsolesz 2008.09.10. 20:18:52

milyen jól megfogalmaztad, hogy én milyen is vagyok. :)

Sziszo 2008.09.10. 21:47:40

Wáháháá! Zsolti! A fenti állítások közül jó ha 2 igaz rád :D
Gyere csak be hozzám, aztán ezt majd kivesézzük! ;)


Egyébként találtam (vagyis Ágika ajánlott) valamit a témához-igaz ezek a külsőségekre vonatkoznak, de férfi ír a nőkről.
Ha valakit érdekel: www.cotcot.hu/test/cikk/580
süti beállítások módosítása