sze
8

Meg azon is, hogy...

| Szerző: Sziszo | 6:37 pm
Mi a farnc...Nyühh..Vasárnap este elmentünk "haza" azaz a szörfbe, találkozni a családdal Zsófival. Ott volt Árpi meg Morris, Wiki meg dolgozott. Ser került terítékre megint, és össze raktuk a szombaton történteket, amiben én voltam a legnagyobb segítség, hisz én mint manapság gyakran ismét egyedül voltam "józan"..Nem tudom, nem megy ez mostanában nekem. Tényleg az voltam na. Próbálkoztam velük tartani a lépést, de hiába..!Elmeséltem nekik nagyjából mik történtek, amiken ök jókat kacarásztak, mert mondandóm alapján be-be villant nekik is 1-2kép:) Aztán ránk sötétedett, meg Wikiék is bezártak így hazajöttünk. Este orbitális vihar volt, aludni sem nagyon tudtam, így a hiányt nap közben hoztam be, és sikerült jó későn felkelnem. Ha Zsófi anyukája nem hív fel tévesen véletlen tán még most is alszom. Alvókámmal probléma jelentem nincs. Nem is vóóót sose :) Amúgy a hangulatom egy nagy kupac szarhoz hasonlítható. Hogy mér? Mer. Ha tudnám, akkor lehet tudnék rajta javítani, de mivel nem tudom az okát, így nem tudom rá a gyógymódot sem. Lehet fel kéne mennem peste egy pár napra a csajékhoz. Kicsit itthonról kiszakadni. Ezt még fontolóra veszem! Meg azon is agyalok, lehet be kéne ruháznom egy iPhone-ra. A telefonszámlám így is az egeket veri, és akkor legalább még melóba is lenne netem, meg nem adnék ki minden hónapban több ezer kézpénzt a pénzTÁLCÁMBÓL mindenféle szenylapokra unaloműzés képpen. Elég sok ismerősömnek lett így hirtelennyibe, és okos kis ketyerének tűnik. Szóval ezen is erősen agyalok a pont agyacskámmal. Annak viszont baromira örülök, hogy a Vodafone volt olyan nagylelkű, és kaptam tőlük 300ingyen elküldhető esemeset amit jól ki is fogok használni! Ezúton is szeretném megköszönni, bár már szerintem elég sok pénzt kaptak tőlem, igazán megérdemeltem! Meg azon is agyalok, hogy miért megy ilyen eszméletlen gyorsan az idő? Most volt az a fergeteges szilveszter, és már megint lassan lehet tervezni, szervezni a következőt. Mennyi minden történt azóta, és mégis olyan mintha kb. 2hete lett volna. Meg azon is agyalok, hogy szombatra vegyek-e ki szabit avagy ne, mert buláj lesz a káféháuzba, és jön VilágiZoltán haverunk is, meg sokan mások. De mivel mostanában annyira nem megy a rottyulás, lehet feleslegesen vennék ki szabit. Ha meg valamiért mégis sikerülne valami csoda folytán, akkor meg benne lennék nyakig a kakiba. Meg azon is agyalok, hogy a szeműtétem ügyében is lépnem kéne már valamerre. Meg azon is, hogy meg kéne látogatnom kocson az Anikót és a már több mint egy hónapos Kittit (akit még nem is láttam) de olyan lusta vagyok, hogy arra sincs erőm, hogy beüljek a kocsiba és elmenjek kocsra. Pedig ma is simán megtehettem volna. De nem. Mert ilyen lusta dög vagyok. Meg az is megfordult a fejemben, hogy lemegyek futni a THAC-ra, de eme ötletemet hamar átléptem. Meg min nem agyalok?!? Mindenen. Be is fejezem.Kapcsoljatok ki, vagy lőjetek le! THX!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr62654344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása