sze
4
Hétfő: nem tudom mi volt, régen volt, de valami volt... De most ha fejbe lőnek sem tudnám megmondani... Kedd: nem dolgoztam, mert dolgozzanak a szegények. Tettem-vettem nap közben, meg Zsófival beszélgettem át a napot, majd este mikor Wiki hazaért suliból kimentünk a Tópartra egy röpke sétára meg terepszemlére :) . Wiki össze kötötte a kellemest a hasznossal, és rajzolásba fogott a korom sötétben, nekem "modelt" kellett ülnöm neki egy képhez, de a képen én férfiként köszönök vissza. Szeretnék egyszer-de tényleg csak egyszer-egy rövid időre férfi lenni! Megnézném miként működik az ö agyuk, mert azt mindenki nagyon jól tudja, hogy egy teljesen más bolygón élnek, mint mi nőnemű egyedek, de megnézném az Ő bolygójukat... Na, ezen a gondolati síkon beszélgettünk elég sokáig Wikivel, majd a szokásos témánk jött fel, az asztrológia, mert ez a téma elég régóta foglalkoztat mindkettőnket.Még mindig skorpiók jelentkezését várom :D (jah..ezt Zsófival is kiecseteltük) Szóval a rajz elkészült, közben egy autós kivilágította a szemünket, szereztünk egy macska havert, meg szagoltuk a kacsaszarszagot, aztán hazabatyogtunk. Szerdán dolgoztam, majd találkozót szerveztem Gabival, akit már nagyon rég nem láttam, és mondott is egy két számomra meghökkentő és furcsa dolgot... Mindegy ebbe nem is mennék bele, csak nem értem az embereket (itt konkrétan egy emberre gondolok) aki tudom, hogy nincs jó passzban, és most is valami olyan dolgot tesz, ami szerintem nem jó, és az a legrosszabb, hogy Én ez ellen már nem tudok tenni, meg lehet nem is akarok, de akkor sem jó hallani ezekről, és rossz, hogy nem tudok/tudtam segíteni ennek a valakinek. Ha esetleg ez a valaki ezt olvassa, akkor tudni fogja, hogy róla/neki írtam...És szerintem ismer annyira hogy nagyjából tudja mi a véleményem erről a dologról, és akkor valószínű azt is tudja, hogy miket mondanék, és akkor valamilyen szinten hallgatna rám, szóval ez peregjen végig a fejében! :( Tényleg nem értem a dolgot... Na, ennyit erről. Ma: találkoztam Titoval akivel előző napokban megbeszéltük, hogy elmegyünk egy orbitálisat pizzázni :) Megtettük. Akkorát kajáltam, amekkorát ilyen későn már tán nem kéne. Beszélgettünk, ami jól esett, meg az asztalunk körül rohangált két pici cica, ami csak megemelte számomra az est színvonalát:) Végre érzem azt, hogy tényleg rendesen el tudunk beszélgetni az élet nagy dolgairól, és én ennek nagyon örülök! Holnapra Grafcsi Tomcsi szervezkedik, -(akik épségben haza értek a Barcelonai kiruccanásukból, mostmár bevalhatom, hogy aggodtam is picit értük, de mint elmesélte minden rendben volt!).- Nem tudom még mit meg hol. Csak hogy sok ember várható oda valahova. Jah..ki akartam menni a fényesre hétvégén (pl. vasárnap) meg nyóóóócezer fokot mondtak, de megtudtam, hogy a fényes strand aug. 1-el bezárta kapuit a nagyközönség elött:( Szóval valami ötlet hogy hova mehetnénk? Meg jelentkezőket várok, mert Én mennék még egy utolsót csobbanni (mert állitolag ez lesz az uccsó nyáriasan meleg 7vége..)! Mondjuk VF. Vagy bármi! Légyszííí valaki jöjjön! Köszcsííí

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr81648975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.09.05. 10:12:48

A strandban és fürcsiben akármikor bennevagyok:)

stukker 2008.09.05. 13:24:14

szept 1étől zárt be. :)
Ma tavpartra megyünk, ott lehet inni is és fürödni is.Fényes meg bekaphatja.

Anikó · http://www.sziszo.blog.hu 2008.09.05. 17:20:49

Jóóóvannnnna félre írtam :) A strand SZEPTEMBER 1-el ZÁRT BE!
Így már jó? :D

Zsófi a fürcsit ma megbeszéljük! Jelentközeket továbbra is várok/unk:)
süti beállítások módosítása