sze
2

Peace!

| Szerző: Sziszo | 11:26 am
Elöször is gratulálok a Zsófi tesóihoz, akivel átaggodtam az egész tegnap estét, és folyamatos kapcsolatban voltunk, mintha az összes olimpiát egy időben játszották volna. Aztán együtt örültünk a két pici csemetének!

Nos, pénteken nem volt semmi izgi...Zsófi italozni szeretett volna, így én voltam a kiválasztott az esti sofőrnek. Elmentem össze szedtem a csajékat és felmentünk a Káféháuzba, ahol Somogyi Zsófi közölte velünk mi vár ránk a szombati "Woodstock" partyn. Teljes lázban utána egész este erről beszéltünk a csajokkal, hogy akkor ki mibe is jön, mert mindenképp be akartunk öltözni. Majd megjelent Morris és Árpi is, Árpi cseppet megfáradtan, mert 3napos intenzív iváson volt túl. Majd sokat beszélgettünk, és éjfél fele társaságot robbantottam, mert nekem haza kellett mennem a szombati meló miatt, így a csajok kénytelenek voltak velem és az autómmal tartani. Mindenkit kiszórtam és vártam azt a bizonyos szombatot. Másnap felkeltem, gyors rohanás melóba, majd délben bezártam, és futás haza, majd tesómékhoz etetni, készülödni, mert Zsófi jött 3körül össze szedni minket. Wikire nem kellett várni..áhh...sose kell! Majd futás Tesco, ahol olyan gyorsan vásároltunk be mint még soha. 3kiló pulyka husi, kenyér sok-sok ital és minden apróság...Fizettünk is rendesen, majd gyors szörfbe a bográcsért aztán a Tesómékhoz, ahol Wikivel igazi jó férfiak módjára tüzet raktunk, bográcsot állítottunk és neki álltunk főzni. Már mindent elökészítettünk mikor is kipattant az agyamból, hogy ijjj...műanyag evőeszközöket meg tányért nem vettünk. Gyors S.O.S autó beszerzése Jambónak köszönet ezért, mert elreptetett vissza a Tescoba, aki a gólya tábor után hanggal nem nagyon rendelkezett, de annál koszosabb volt a lába :) Olyan jó hippis :) Mire vissza értem a tett színhelyére, már megérkezett Zsófi, Réka majd rá nem sokra Árpi, Morris és Karcsi is betoppantak. Meg Péter és Ádi, majd Bocskor Réka, aztán megjelent Edit és Jambó is, és beállitott Béger Gyurka. Teljes volt a kép, a kaja is megfőt, ami annyira, de annyira finom lett, hogy elmondani nem lehet! A macskát közben megtömtem egy kis hekkel, és egész este halszagtól bűzlött a kacsóm :) Hippisre vettük a figurát, én nagyon kitettem magamért, egy kék pólóban nyomultam szines "Think green" felirattal de a gatyám volt a legkeményebb, egy fehér alapon kék virágmintás trapéz hippi naciba nyomultam (sose venném fel kb :) ) a csajok is igyekeztek felvenni a ritmust, Karcsi volt a legdúrvább mikor ráadtam egy virág mintás, váltöméses kis inget, ami kb a melléig ért. Cuki volt benne! Szóval a társaság megvacsorázott, majd intenzíven neki állt italozni. A hippi-festen össze akartunk házasodni a Zsófival! De lekéstük. Na, olyan fél11után döntött úgy a társaság, hogy lassan nem tudnak csendben lenni, és indulni kéne, gyorsan össze pakoltam, de olyan dúrván, hogy én sem hittem volna. Zsófi segített kivinni a szemetet aminek hatalmas csörömpölés és üveg gurítás lett a vége, közben a távolból hallottam, hogy saját orra alatt dörmög valami ilyesmit: "A büdös kurva életbe bassza meg az a geci" majd én mentem be a lakásba, ahol Wikit találtam hasonló helyzetben aki meg az összes műanyag evöeszközt keresgette a lépcsön, és hasonó képp dörmögött valamit. Szóval miután minden rendbe került indultunk. A zene pavilon fele vettük az utunkat, ahol meghúztam egy pezsgőt, mert rajtam kívül már mindenki rélszeg volt, és be akartam hozni a lemaradást (Réka egy vad idegen fiút ütögetett egy virággal...ennyire volt kész!) meghúztam a pezsgőt, és életem leges legrosszabb élményén estem át abban a pillanatban. Pezsi cigányútra, én mint aki többet ivott a kelleténél bokákoltam egy sort, és a pezsgő Árpi kezén és Zsófi arcán landolt. Sorry, még egy órán keresztül pezsgőt fújtam az orromból. Fűűű, de szar volt. Tóparton haladunk tovább, ahol Pulykát szedtük össze, mert végzett a melóban, és csatlakozott köreinkhez. Oda értünk a Hippipartyba, ahol a pecsétet egyből az orcánkra kértük, mert a "fizetve" felirat helyett egy virágot nyomtak. Fel a lépcsön ahol végig peace jelek voltak kiragasztgatva, majd felértünk és a plafonról virágok lógtak, és mindenki viccesebbnél viccesebb tróger ruhában mulatott. Na, ittunk Zsófival egy alattomit, mert még nem éreztem bulit, majd ittam mégegyet, meg mégegyet, meg nagyon sokat. Járkáltam pisilni, mert ekkor már én is utol értem alkohol mennyiségben a többieket. Mindig valami fiú kisért pisilni. Elöször elmentem a Varga Viktorral, majd a Radoval, aztán asszem a Morrissal is meg még volt valaki, de most nem tudom ki... Karcsi összecsuklott, és ketten vitték le a lépcsőn, üvöltve, hogy "Gólya viszi a fiát" :) Aztán volt fűben fetrengés, meg sok tánc a számomra ismeretlen előadóktól. Wiki 8569844szer kiégette a Zsófit a cigiével stbstb. Aztán beszélgettem sokatsokat a Morrissal a pultnál, nem tudom emlékszik-e rá, de jól esett hogy dumáltunk egy nagyot, mert szerintem elég jóba lettünk a nyaralás alatt, de inkább csak felszines dolgokról beszélgettünk, most viszont olyan dolgokat is elmondott, aminek én tök örülök, és talán mégjobban megismerhettem. Szóval ez tök jól esett. Na, lámpa oltáskor kitaláltuk, hogy mi a várban fogunk aludni a fűben és az egész csapat megtámadta a várat, az oda felé vezető úton Pulyka fárasztott mindenféle baromsággal, Pulykát amúgy is nehéz elviselni, de ha részeg akkor meg aztán pláne. Mindegy, elkisértem pisilni, majdnem bedőlt a bokrba, majd vissza tértünk csapatunkhoz, akik a várfalon jobbra-balra döltek. Árpi kishiján elaludt az ölembe, majd dobott egy hátast le a fűbe. Rájöttünk, hogy az itt alváshoz nagyon hideg van, így betértünk a benzinkútra reggelizni, ahol Péter rágyujtott:) És úgy ültünk egy kupacon mint a csövesek. Morris hívott egy taxit amire kb. fél órát várt, majd megunta és mi elindultunk ketten haza inkább gyalog olyan negyed5körül. Elfáradtam. Másnap keltem 1kor Wikivel lementünk tesómhoz, megnézni az állapotokat, meg a bográcsot vissza dobni a szörfbe. Szerintem ha megállított volna a rendőr egyből elveszi a jogsimat, mert az ital még nem gyengén dolgozott bennem. Majd Wikit kiraktam aki dolgozott, mire haza értem már hívott is a Zsófi, hogy menjünk ki a szörfbe. Vissza mentem, ott volt Rado meg Spull is. Bevágtunk egy adag kaját, majd este fele haza jöttünk. Na, hétvégém röviden tömören ennyi ;)

Jaj, fontos mommentumokat kihagytam: Wikinek átadtam a Horvátországi pancser staféta botot, ugyanis ö nem képeket törölt a fényképezőből, mert az már uncsi, hanem egyszerűen egy hanyag mozdulattal a földre ejtette, ezzel teljesen megölve és össze zavarva szerencsétlen fényképezőt. Én teljesen átérzem a helyzeted Wiki! :) Azért Én is alkottam még! Teljes józanságomban (de tényleg az voltam!) a koccintós 2literes vörösbort nyíl egyenesen a Zsófi punci szagú sárga táskájának tartalmába borítottam, ezzel jelezve a többieknek, hogy Én is itt vagyok! Tényleg sorry Zsó! Na, ezeket még ide kellett biggyeszteni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr40644590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.09.02. 13:42:43

Nem punciszagú. És amúgyis...ha választhatnék a punciszag és a romlott aszott vörösborszag közt, lehet, h a punciszagot választanám..:)
süti beállítások módosítása