aug
30

Dominik a médium

| Szerző: Sziszo | 2:25 pm
Dominik egy 6éves kisfiú, akivel sokat szoktam játszani melóban, mert a mellettem lévő virágbolt az övéké. Akkor voltak Horvátországban nyaralni, amikor én/mi is, és egyik reggel úgy döntött lerajzolja az emlékeit a bolt elött az aszfaltra. A végeredmény ez lett (már ami látszik belőle):

Szeretném felhívni mindenki figyelmét a kép alján látható "parkolóban" 3 azaz 3db autó áll. 2fehér és egy kék melyek kisértetiesen hasonlítanak 3 suzuki tipusú személyautóra. Felette látható tenger és a tengerpart, mellette a házak . Szeretném leszögezni, a rajzban nem segítettem neki, és nem is meséltem neki ily részletes dolgokat a mi nyaralásunkról... Mikor megkérdeztem tőle, hogy "Dominik, miért pont ilyenek az autók?" azt felelte: "Csak!" Minden esetre mikor kész lett a rajz egy pillanatra azért kirázott a hideg...

(A képet nagyobb méretben ha érdekel lásd. iwiw adatlapomon)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr18641008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyesz 2008.08.30. 16:23:50

neki is maradandó élmény voltunk :D

tündérbogyesz 2008.08.30. 16:25:46

ja ezt elbasztam, aszittem találkozott velünk :| bocsii :)

Anikó · http://www.sziszo.blog.hu 2008.08.31. 13:20:53

:) Nem, ök teljesen máshol voltak, ezt csak úgy rajzolta...
süti beállítások módosítása