aug
27

Cím: ?

| Szerző: Sziszo | 10:34 pm
Igazából nem tudom mit akarok írni, csak valamit írnom kell... Furcsa hangulatban vagyok az elmúlt pár napban. Úgy érzem ezen a nyáron 1000fokon égtem. Kb. onnan kezdődött, hogy haza jöttem Angliából. Akkor éreztem, hogy valami új kezdődik, persze a nyárnak tulajdonítottam ezt az érzést. Aztán hamar kiderült számomra, hogy ez nem csak a nyár, valami más is, valami megmagyarázhatatlan... Amit most sem tudok elmondani, hogy mi, csak érzem. Hosszú idő után volt egy nyaram amit "egyedül" töltöttem, és ez mondhatom úgy, hogy már kellett. Csak a barátok, ismerősök, haverok, sok buli stb... Azért is lehet hogy napok óta furcsa vagyok, mert érzem, hogy vége van a nyárnak, és annak a rengeteg sok élménynek és pörgésnek ami most 3hónapon keresztül volt. Vissza térnek a szürke hétköznapok, és ez most valamiért sokkal jobban megvisel mint eddig. Valószínű azért, mert eddigi életem legeslegjobb nyarán vagyok túl. Mindent megcsinátam amit elterveztem, és az egész úgy volt jó, ahogy volt. A csajok is felköltöznek pestre, tudom hogy nem lesz olyan, hogy hétköznap kapom a telefonhívást : "Készülj, megyünk! Hova? Mindegy! :) "...vagy valami. Nem! Szóval valami nagy ürességet érzek, és azt hogy lassítanom kell a tempómban, ami iszonyatosan nehezemre esik... De megpróbálom! Aztán meg, lehet hogy nem is kell fékezni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr13636842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása