aug
20

Hétköznapi hétvége

| Szerző: Sziszo | 11:00 pm
Tegnap volt egy kis rotty:) Vártam itthon a csajokat, mert nálunk volt a gyülekező. 8körül meg is jött Rékus, Zsófus, rá nemsokra megérkezett Wikus is egy kis maradék vodkával. Gyors szaladtam a hűtőhöz narancsléért, kihuppantunk az erkélyre és kevertem egy elég szar üditőt, de azért mindenkinek csúszott. Összeszedelőcködtünk és elindultunk utunkra. Eljutottunk a Vicacica Ábécéig, ahol sikerült venni még egy kis vodkát, meg narilét, ropit, narancssárgát majd a lassan szokásosnak nevezhető körpadhoz letelepedtünk és vártuk egységünk többi tagját. Mesti csatalkozott hozzánk egy pohár ital erejéig (ígérem nem lesz ilyen részletes az egész, de erre még emlékszem:) ) Majd megérkezett az egységünk: Világi, Ágika, Andris, Jambó, Edit (de még mindig hiányzott 3ember) gyors felkutattuk csapatunk hiányzó tagjait: Morrist, Árpit. Aztán kezdődött az erezd el a hajam. Befutott végszóra Pulyka is, igy már teljes volt a létszám (-Ádi). Jó érzés volt, hogy ott van mindenki, mégha a KV-ba is készülünk, és volt egy-két ember akinek ez annyira nem a stílusa, de mégis ott voltak velünk (gondolok itt Pulyira és Andrisra). Miután már kellő képpen mosolygott mindenki elindultunk a KVba, ahol annyi ember volt, mint soha eddig szerintem, rendes fesztivál hangulat és minden egyéb finomság. Rado nyakába borultam, aki bemutatott új barátnőjének, mint testőre :) Ott volt Spull, meg rengeteg ismerőst fel tudnék sorolni. Meglepő módon a csajokkal többet voltunk lent, mint fent, de annyira jó kis hangulat volt, hogy nem lehetett onnan elszakadni. Zsófi tette magát szerintem elöször rottyra, el is kisértem a KV oldalához, ahol megsimogatta a garatját, de nem volt eredménye, meg oda jött Ágika és Edit is. Néha felviharoztunk egy-egy jó szám esetén táncizni, ahol Világi megpörgetett, vagy a Graffits Tomi, vagy a Rado, vagy akinek a keze ügyébe keveredtem. Teszem hozzá folyamatosan vodkanaranccsal a kezemben, amit a KVba sosem szoktam inni (Vali meg is jegyezte, hogy mi ez a váltás?!) Majd Rado akart cipelni a hátán, de már annyira nem állt stabilan, felugrottam rá, de még időben észleltem, hogy ennek nem lesz jó vége, és leugrottam, Rado abban a pillanatban akkora hátast nyomott a KV elött, hogy könnyeim potyogtak a nevetéstől, és csodálkoztam saját magamon, hogy én nem estem mellé. Majd bemutatott valami haverjának, akinek elkezdte ecsetelni, hogy én kie is vagyok, és annyira szép dolgokat mondott, amiket tudom, hogy józanul sose tenne. Lényeg az, hogy Én is így gondolom, és jó volt tőle hallani eme szavakat! Majd vissza tértem a grundra, ahol már rengeteg ember henyélt a fűben. Néha ültem, majd feküdtem aztán álltam, de már azt se tudtam merre hány méter vagyok. Beszélgettem a Pulykával, Zsófival, Árpival, Karcsival, és folyamatosan kerestem az embereket. Pörögtem ezerrel, majd jött a 180fokos fordulat, és szemem elött láttam lebegni az ágyam. Ekkor kellett elindulnom! Világi és Wiki tartottak velem olyan fél4magasságában. Haza értem, bevágódtam az ágyba, első ébredésem Zsófi hívása volt 11körül, hogy élek-e még. Akkor még nem tudtam megmondani:) Vissza aludtam, következő hívásnál keltem megint: Jambó kérdezte: élek-e még, és hol van az Ágika? Leadtam az információkat, és aludtam tovább. Olyan 2óra körül keltem elöször magamtól, mikor kakaózni támadt kedvem (bár ne tettem volna..) Majd alvás tovább. Következő kelésem ismét Zsófi telefonja volt. Majd alvás vissza, aztán megint nyekergett a telefonom, Jambo írt a Jambó light-festről, ahova úgy gondoltam, én biztos hogy nem jutok ki amilyen állapotban vagyok (nem tudtam mitől, meg még most sem tudom, hisz felest nem ittam, és mégis forgott a föld) Vissza aludtam ismét hívott Zsófi, hogy fél6ra jön értem. Mondom neki, minek megyünk olyan korán, ha 7re kell menni (aztán Zsófus felvilágosított, hogy nem 7-re, hanem 17órára) Még jó, hogy tudtam olvasni...:) Na, össze kaptam magam valahogy, aztán a fél6ból azért lett fél7 és megérkezett értem Zsófi (ekkor már nem is voltam szarul!) Kimentünk a tanyára, ahol ott volt ismét Horváto. apraja nagyja (-Világi:( ) és ismét ott voltunk ahol a part szakad. Inni nem tudtam volna, arra nem voltam képes, Zsófiék sereztek, én csodálattal néztem rájuk. Maradtam a kolánál. Majd megprobálkoztam az evéssel aznap elöször. De ment! Elkezdtek elszálingózni az emberek, és feljött egy olyan ötlet, hogy a Jambóék énekest keresnek a zenekarukba (amit ma hallottam is, és le a kalappal, nekem nagyon teteszettek) valahogy szóba jött, hogy mivel én dráma-musical tagozaton jártam, bent voltam az iskola énekkarába és egyebek, mi lenne, ha kipróbálnánk egymást a zenekarral. Jó ötletnek tartom, meglátjuk mit hozunk ki a dologból, ha nem megy, nem eröltetjük, ha megy akkor meg miért is ne?!? Szóval megtiszteltetés számomra, hogy kapok egy lehetőséget! Majd Morrissal haza indultunk. Most meg nem tudok aludni, mert sikeresen átaludtam augusztus 20-át...Holnap meg ismét vár a meló... Élet ez így? Neeemmmm!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr2625237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása