aug
16

Megtámadt a nyü :(

| Szerző: Sziszo | 5:15 pm
Na, lehet vissza térek gyerekbe, és mumszom lesz, vagy nem tudom mi az hatalmas létesítmény a bal fülem alatt, amit nyirokcsomónak hívnak, de a jelenléte nagyon is aggasztó a számomra... Reggel felkeltem és ott volt! Lehet meg fogok halni? :S No, mindegy is. Tegnap vissza tértem! Haza jöttem melóból, és már hívtak a csajok merre leledzem, mert innának egyet a "Gondűző" nevű 5csillagos szórakoztató központban. Siettem volna, de vártam Janit, akinek át kellett adnom 1üveg pálinkát, amit a Tóniék küldtek neki Vrsarból. Majd megérkezett, beszélgettünk pár percet, aztán rohantam is csajékhoz. Oda érek, látom anyám, apám ott iszik, (jó az alkesz család ám :) ) majd lehuppantam Wikihez, Zsófihoz, akik igazi űrihölgy létükre fröccsöztek (mert az milyen jó hideg..) Mivel, én is igazi úrihölgy vagyok, beszáltam a körbe, és a már lassan unalmasnak számító dolgokról beszélgettünk, mint amit minden nap teszünk mióta haza jöttünk a nyaralásból (na jó, nem unalmas, nem lehet megunni:) ) Majd sietni akartunk, mert várt ránk Árpi, aki azt játsza mostanában, hogy nem szól hozzánk ha késünk (mert ez elég gyakran előfordul az utóbbi időben) nem mintha ez baj lenne, mert addig sem oszt a sok marhaságával, viszont ehhez olyan fejszerkezetet tud létre hozni, hogy kiűz a világból. Szóval emiatt siettünk. Még ettünk egy jókorát, lehúztunk egy kis "gyógyszert" az itthoni bajok ellen, és olyan fél9körül indultunk a Káféháuzba össze szedni Árpit. Úgy volt kimegyünk a Tópartra, a sok ember elől, de aztán valahogy csak ott ragadtunk a KV-ba... Sok ember volt ott, akiket már nagyon régen láttam. Szülinapom óta elöször. Radonak segítettem egy feles "elrejtésében" Árpival nevettem nagyon sokat, beszéltem Tomival, Jankával, Mestivel, Karcsival. Mondjuk az egyedek nagy része, már "azt se tudta milyen rendezvényen van". Zsófival az teraszon nagy magányunkba beszéltül a lúzerségről (én nem tudom hogy csinálja, de Horváto-ban vedelt mint a kefekötő és nem tudott berúgni, de itthon a kis mennyiségtől, már össze akadtak a szemei:) ) Aztán nekem távoznom kellett, mert reggel meló volt... Micsoda unalmas egy bejegyzés lett ez..pf...Na, mindegy, majd a keddi bulájt ha leírom, az szórakoztató lesz! Legalábbis remélem! Boldogsággal tölti el a szívem, hogy úgy néz ki, meg fog jelenni Világi Zoltán barátunk, aki egy hét alatt teljesen belopta magát a szívembe azzal, hogy akkora idióta, hogy egy világihülye:) ! Meg igyekszünk lecsalni Ágikát is, aki szintén szívem szerelme lett az egy hét alatt, de ö azért, mert egy tündérbogyó! Szóval igazán nagy bulira számítok (de akkor szokott az lenni, hogy lúfasz lesz belöle...) Ma meg szörf mókázás a Z-Zajjal vagy mivel (nem tudom mi az :) ) lényeg hogy jönnek sokan-sokan!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr34618841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása