aug
9
"Úgy vártam e napot

Mostantól mindenem a nyugalomé.

Egy kicsit itthagyom a város zaját,

Meg kipihenem ezt a télt.

Úh, az örök nyár szigetén,

Ahol lágy, reggae dallamokat suttog a szél.

Itt az Éden közepén,

Ahol szabadon élem az életem én

Otthoni gondok most félretéve,

Pihenek nyugodtan a pálmafa tövében.

A testem ellazul, lányok csalogatnak.

Egy forró éjszaka, mi mennyi titkot tartogathat.

Oh, mintha álmodnék.

Itt az élet szép, mindennél többet ér.

Oh, örökké bennem él.

A szívem csak remél, hogy újra átélem."

Ígérem fogok róla írni, sokat-sokat, amennyit csak lehet! De ezt a dolgot úgyis csak az a 12ember érzi, aki ott volt! Írkálhatok Én ide sztorikat, poénokat, mesélhetek a szép tájakról, hajókirándulásról, discorol, vizibicikliről, pálmafákról, de amit most érzek azt nem tudom senkinek átadni, és nem is akarom! Ez az érzés csak az enyém, és azé a 11főjé, akik ezt az egészet velem együtt élték át! Sokszor írtam már, hogy vannak dolgok amiket nem lehet leírni, de ez tényleg olyan! Erre nincsenek szavak! Azért majd igyekszem a lehető legjobban össze szedni őket, de most egyenlőre még nem vagyok rá képes...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr38608012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása