júl
22
Tegnap szabadnapos voltam. Elvittem megcsináltatni a táskámat mert szét ment a pántja. Gondoltam a bőrdíszműves koma majd segít. Nagy erőfeszítéseket kellett tennem, mert ott van a koma, ahova nem nagyon szerettem volna menni. Na, de elmentem 1kor, mert úgy emlékeztem addig ebédidőzik. De nem. 1től. Szóval volt fél órám a nagy semmittevésre. Így betértem a Káféé Molóba, ahol Zsuzskával beszéltem pár szót meg megittam egy kapcsit és megvártam a fél2őt, mikor vissza csámborogtam a komához, aki már emésztett, és mondom neki, hogy mi bajom. Erre a koma benyögi, hogy ö már egy éve nem foglalkozik ilyennel, és hogy ne is erölködjek, nem fogják nekem ezt megcsinálni sehun. Kösz koma - mondtam neki, és elindultam utamra. Ügyesen okosan, és így nem találkozam senki olyannal akivel nem is akartam. Betértem a munkahelyemre, ahol nagy meglepetés fogadott, új kolegina ült a szokott kis székemben, ismerem is, sőt, még a táskámat is megcsináltatja Tbányán, mert ott érdekes módon megcsinálják. Ennyit a táskáról. Megbeszéltük a munkaügyi dolgokat Andival, és elindultam haza, majd itthon lassan készülödtem is, mert Titoval megbeszéltük elöző este, hogy pizzázunk egy nagyot. Én szerettem volna a vacsi alatt mondani neki egy-két szót, na erről késöbb... Szóval elmentünk fél7kor a Mahagóniba, és rendeltünk két hatalmas pizzát. Tito már röhögött, hogy régen sem tudtam megenni, meg csak küszködtem vele, majd biztos az lesz most is. Tito serezett, én meg boroztam volna, és kértem volna 2deci vereset. Erre Tito kikért egy üveggel, amit persze nekem kellett meginnom. Jó segített ö is picit. Jól telt az este, jókat nevetgéltünk régi balfaszságaimon, mert persze, hogy régen is én voltam a pancser, mikor kihozták a rántott sajthoz az áfonya mártást, én meg megjegyeztem a pincérnek, hogy: "Ez meleg". Tudta tököm hogy annak melegnek kell lenni, én mindig kivettem otthon a hűtőböl a lekvárt azt csókolom. Na, szóval itokáztunk, mellettünk lévő asztalnál Sulyokék ültek le :) Majd megjött a pizza. Nem volt kisdarab. De abból annyit lehetett látni mint a filmeken: 2mp alatt elpusztítottam szinte egy morzsát sem hagyva. Tito hatalmas szemekkel csak pislogott. Most Én nyeretem. Ö még hagyott is az övéből :) Elfogyott a bor is, majd hazasétáltunk (jó elötte fizettünk) Mikor haza értem akkor jöttem rá, hogy mindenről beszélgettünk csak arról nem amiről én akartam... De olyan kis vígság volt, hogy nem akartam megtörni azzal amit akartam mondani. Pedig valahogy el kell. Na, szóval ez volt tegnap. Ma pedig kaptam megint virágot! A főnökömtől, Lászlótól egy nagyon szép csokrot, és Hugi nénitől egy szál rózsát (kreatívan, mert virágboltos) de annyira de annyira jól esett, hisz nem vagyok ott régóta, és mégis olyan aranyosak :) Szóval összesen 3csokrot kaptam szülinapomra meg egy szál rózsát. Életemben nem kaptam összesen ennyi virágot kb. mint most. Örültem! Holnap már szerda, aztán már nem kell sokat aludni péntekig, ahol nagy party lesz :) Érzem a víremben. Jövőhét meg Horvátország. Nem tudom felfogni. Remek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr21580568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása