júl
20

Öreg-szem

| Szerző: Sziszo | 4:00 pm
Köszönöm mindenkinek, aki a mai napon valamilyen formában gondolt rám (sms, e-mail, iwiw, telefonon vagy személyesen) Jól esett nagyon, és tényleg nagyon sokan köszöntöttek meg, amin magam is csodálkozom, de tényleg köszönöm mindenkinek! Attól függetlenül be kell vallanom volt már izgalmasabb születésnapom is. Ma egyedül az volt "ünnepies" talán, hogy leültem kis családommal és együtt ebédeltünk, ami tényleg csak ünnepnapokon jön össze. Aztán ennyi. Tegnap ReZsóékkal (ReZsó :) ---> ez mekkora) kimentünk a Szörfhöz. Megnézték mint jóízüen benyomtam egy hatalmas kalbászt, meg ittunk egy üveg üccsit. Aztán hallgattuk a sramli kings-et (amit én neveztem el annak) majd jött egy srác, aki nagyon büszke volt arra, hogy Ő sváb, és nagyon örült annak, hogy Zsófi is negyed részben az. Aztán kb. ennyi. Pénteken meg lenéztem hosszú idő után a KV-ba, ahol szintén nem volt semmi. Csak a Radoék italoztak be picit, mert a Gergőnek volt a szülinapja. De onnan is már 10kor elhúztam. Szóval ilyen nyugis nyugdíjas hétvégém volt. Viszont jövőhét szombatra szabit kéne kérnem, mert pénteken party lesz a KV-ba, és valamiért úgy érzem olyan mocskos alkesz leszek, hogy nem lesz erőm bemenni melóba, mert ekkor tartjuk meg születésnapomat, mint azt a többiek megszavazták. De akkor tú in ván party lesz, mert szombaton lesz a névnapom is. Szóval remélem értitek miért is akarok szabit kérni :) Na, befejezem monológom, köszönöm tényleg mindenkinek a sok-sok köszöntést, még azoknak is akik még az éjjel írtak (gondolták biztos valahol nyomom a tutit, de neeeem! aludtam :) ) Nekik is köszi, meg mindenkinek! Arik vagytok! Puszíííí

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr44576723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása