júl
14

Spontán Cser-feszt

| Szerző: Sziszo | 12:07 pm
Pénteken a Szörfnél végig nézve a fél társaságot, ahogy lerészegedik (én nem ihattam) már nagyon ki voltam éhezve szombatra egy kis szeszre. Tatuék játszottak a Zsigmond-udvarban. 8kor mentem le, mert Tomi mondta, hogy akkor érnek ök is oda. Nem kellett sokat várnom az első felesre, majd a másodikra sem. Mestiékből öszintén szólva nem sokat láttam, mert a koncert nagy részét végig feleseztem hol ezzel, hol azzal. Szóval mikor ök végeztek addigra már nagyon jó állapotban voltam. Lejött Janka is akit kb. 3éve nem láttam. Tomi beszélgetett vele, meg is lepődtem, hogy ök ilyen jóban vannak, majd Tomi egy óvatlan pillantban oda fordult hozzám, és kérdi tőlem: "Hallod Sziszo, én kivel beszélgetek, ez nem a Betti?" Na, így indult az este.Menyét barátunk nem élvezte annyira a bulit, mondván ö nem ihat, mert vezet, de jött egy fenomenális ötlete.: ha ő nem ihat itt, akkor a társaságot viszi oda ahol ihat-náluk Tbányán a kertbe. Hát na így is lett. Rado, Janka, Mesti, Karcsi, Árpi, Jumbó, Tomi és persze a házigazda Menyét társaságában elindultunk meghódítani Tbányát. Elötte Tesco bevásárlás, az oda fele vezető úton Mesti rámbízott korsó sörével véletlenül megloccsantottam Menyus kocsijának hátsó ablakát a körforgalomnál. Sorry! Majd bevásároltunk sok-sok italból és némi ételből. Én pedig fogalmazzunk úgy, hogy "kaptam" egy cuki rózsaszín baseball sapkát ajándékba. Majd száguldás a pályán, és meg is érkeztünk a tett helyszinére, ahol elszabadult a pokol. Előkerültek a már hagyományosnak mondható alkoholos filcek, és az egész társaság ki lett varrva mindenféle csodás felirattal mint pl.: Makk, Pina 9 (ez Karcsi hátán) Anyád, Lőcsöt és még sorolhatnám! Én nem tudom kinek jött az a remek ötlete, hogy menjünk le a Nomád campingbe, de Tomival, Árpival és Jumbóval elindultunk lefele két kancsó bor kiséretében, amit el is fogyasztottunk mire leértünk, és megállapítottuk, hogy a nomád 2kancsó bornyira van a Menyuséktól. Tomi letette a kancsót, mondván, majd vissza fele felszedjük (persze felszedtük...) Oda érünk a camp-hez, nagy szöges kerítésen valahogy átmásztunk, Tamásnak majdnem ez lett a veszte, mert egy óriási vascölöp mellé landolt, mely sebet is ejtett szexi mellkasán. Aztán ott bent volt egy társaság, akikkel neki álltunk inni, majd jött egy mamika szólni, hogy "Kussoljunk mááá" aztán így jobbnak láttuk vissza menni "haza". Azon a kapun, ahol elötte bemásztunk vissza fele, Árpi egy hanyag mozdulattal gondolta, hogy inkább leakasztja az egészet, és kisétáltunk rajta-ha ez elöbb eszébe jutott volna-na mindegy. Majd vissza fel a hegyen, ahol nem tudom miért, de Tomival rohanásba kezdtünk, fogta a kezem, de én megfáradtam cseppet, és azt vettem észre, hogy Tamás a földön húz, és nem vette észre, hogy üvölök neki, hogy "Tomíííííí, engedj már el" Na, ennek csúnya vége lett. A papucsom tocsogott a vérben, mert a nagy lábujjam elejét elhagytam, és alig bírtam lábra állni úgy fájt a térdem. Vissza mentem/vagy vittek, már nem emlékszem, csak arra, hogy Laci beköti sterilen a sebem egy papírzsepi és szikszallag segítségével, majd felvisznek az emeletre és leraknak tentizni. Reggel arra ébredtem, hogy Rado üvölt: "Keljetek fel rohadt ringyók" Kinyitom a szemem, és a szobában itt-ott emberkék ébredeznek, kissé másnapos állapotban. Az este folyamán mikor már mindenki kidőlt Rado össze firkált mindenkit, és hajhabbal fújt le minket. Karcsi volt a legviccesebb. Mindenféle piercingek díszitették, és Joli Joker szája volt. Főzött Menyét kávét, rágyujtottunk , aztán ismét söröztünk. Huh, de jó is volt. Majd felmértük a károkat: -1kancsó, amit Tamással elhagytunk, megsérült kerti bútor, egy nyugágy szivacs amin Karcsi feküdt, és található rajta egy 9 ANIP felirat stb-stb...Majd olyan 11magasságában elindultunk, Rado robogóval amiért még éjjel lesétált a Mekiig...mi kaptunk Menyustól egy kocsit, Karcsi volt a sofför, elöször eldobtuk Jankát haza, közben Tamás rájött, hogy a cipője ott maradt a hegyen, és papucsba tolja, szóval volt egy kanyarunk vissza fele. Magszereztük a cipőt, nagynehezen kikászálódtunk Tbánya rengetegéből, és betértünk a MC D'onaldsba persze olyan jó kis szesz szagúan tele remek feliratokkal a testünkön, én csak sántítva, mint egy hadirokkant. Kikértük a kis eledelünket, Mesti mindent precízen kikérdezett az eladó hölgytől, majd neki álltunk étkezni 4en, mikor is Karcsi benyögte, hogy ugyan már, nem tudja kinyitni a kocsi ajtaját. Remek. Én megpróbáltam "megszerelni" ennek az lett a következménye, hogy az egyetlen biztos pontot a kocsin, ahol talán tudtunk volna valamit csinálni, azt is becsuktam (ez volt a tető ablak) szóval gyors teló Menyétnek, aki nagyon örült nekünk, és utánunk jött ,rajtunk segíteni. Akartunk vele hozatni sört meg cigit, de nem vette a lapot. Miközben étkeztünk Mesti kitalálta, hogy menjünk ki Agostyánba a szüleihez. Megjött Menyét, kinyitotta egy mozdulattal a kocsit, és elment. Mi ennek nagyon örültünk, és elindultunk Agostyánba. Tomi szagát nehezen viseltük el a kocsiba, de túléltük az utat. Megérkeztünk, Mesti családja jókat mosolygott rajtunk, mikor meglátták a 4szerencsétlen ágról szakadt félig másnaposan részeg egyedet. Majd mi Karcsival ott hagytuk a társaságot, és olyan dél körül sikerült "épségben" haza érkeznem. Ki akartam menni a strandra Mestiék után, de a lábam nem volt hajlandó elindulni. Amúgy ma a sebészeten kötöttem ki, levágták a fél újjam, és kaptam egy nagyon aranyos kötést is, szóval a hagyomány a múlthét után is megmaradt. Most Én jártam szarul. Nagyon sok dolog van amit még el tudnék mesélni erről az estéről, de vannak dolgok amik csak derengnek, meg vannak olyanok amik most nem jutnak eszembe, de hihetetlen jó party volt, imádom a spontán bulikat :) Kösz mindent! (Ha kihagytam volna valami fontos mommentumot, lehet kommentelni!)

Tegnap este kaptam egy telefonhívást, amin meglepődtem. A számot elöször nem ismertem meg, mert elöző este Tomi jelenlétében kitöröltem, mert megfogadtam neki, de meg kell mondanom öszintén, jól esett a hívás, és kicsit beszélgettünk. Na, ennyi, többet erről nem is írok! Viszont a Csíkos még mindig nincs meg :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr45567305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.07.14. 20:32:35

Bocccs Babbba.

Anikó 2008.07.14. 21:37:25

No problémó! ;)

Anikó 2008.07.14. 21:40:21

Jah..számomra az mindent megért, hogy ott lehettem azon a partyn ahol -Mestiék állítása szerint -még SOHA nem láttak Téged ilyen részegnek mint most szombaton! :D
Ez az Ő szájukból tényleg komolyan hanmgzik :)

stukker 2008.07.14. 22:00:26

Csak melegítettem Efottra, formába kell lennem. Egyébként sztem nem voltam olyan részeg.:)

Mestahh 2008.07.15. 12:02:06

Nem, mi?
süti beállítások módosítása