júl
7

Dagatt fest

| Szerző: Sziszo | 2:08 pm
Csümi bogárkáim! Dagi! Már most köszönök mindent! Fenomenális kerti partyn vettem részt a hétvégén, aminek totális káosz lett a vége. Olyan hirtelen történt minden, hogy hamar el is veszítettem a fonalat. Megérkeztünk sokan, Toló nekiállt főzni marhapörit, a sátrak a kertben úgy nőtek ki mint a gombák, és csak jöttek meg jöttek az emberek és fogytak a sörök, borok, pálinkák. Míg Krisztián be nem rúgott addig az a zene szólt amit ö akart, aztán már utána minden, Ogli-Gtől kezdve minden. Táncoltunk, ittunk, beszélgettünk. Betti megcsinálta életem fényképét :) Rado bele öntött egy üveg sört a nadrágomba szánt szándékkal, Menyus egy akkorát esett a robógóval mint a ház, tiszta vér volt minden, Krisztián hőst játszott és fel-le lógott az erkélyen (ebből is lett sérülés) Dagatt a kert összes részén léggitározott, Rado pedig megöntözte itt-ott hányásával, Karesz menekült egész este, hol erre, hol arra (rajongói tábor:) ) Ákost csak nevetni láttam. Betti is jóképű volt már, Tito is iszogatott (annak ellenére, hogy robogóval akart hazamenni) Csabi is táncikált, Bidunak, Tominak köszi a pulcsit, Gerynek a hatalmas beszélgetést (ahonnan már nem tudtam felállni) annyira szerettem volna kint aludni, de nem ment egyszer csak összeomlottam és részemről vége lett a partynak se kép se hang. talán a Varga Viktor whisciéből nem kellett volna már innom. Hazahoztak kocsival, és koszosan mocskosan elaludtam, majd arra keltem, hogy történt egy kis baleset. Tito hazafele összetörte magát motorral, és be kellett vinnem Tbányára az ügyeletre. Kimentem/ünk hozzá délután (Rado, Karcsi, Menyus és Én) Rado olyan részeg volt, hogy fényes nappal a Cserépgyárnál az út kellős közepén egyszál f_ban kéz nélkül pisilt. Tito nagyon szarul néz ki, a füle, az arca, a keze, meg mindene. 6ra mentem érte, és elmentünk Tbányára. Millio röntgen képet csináltak, és nem volt túl bíztató, hogy több orvossal is megnézetették a képeket. Majd volt tanakodás és minden egyéb. A válla ficamodott, ha jobban elesik műteni kellett volna. Fel lett neki kötve, sebei lefertőtlenítve, fülével menni kell fülészetre, de olyan 9körül végeztünk. Most 3hét szobafogság... Neki így lett vége a Dagi feszt-nek. Sajnálom, gyógyulj meg! Majd mi szórakoztatunk :)

Egyébként meg Mörphie-t (vagy hogy kell írni) utálom a törvénye miatt, hogy 10percet nem tudok úgy kocsokázni nyugodtan a városba, hogy ne fussak bele valaki olyanba akibe most nagyon nem akartam. Ráadásul 2szer! Zsófival meg is beszéltük, hogy bekaphatja minden hímnemű lény a lőcsünket! Vár ránk Horvátország, ahonnan 2 teljesen új lány fog hazajönni (vagy nem jönni:) ) Ennyi! Meg egy bambi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr36557244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása