júl
2

Fine!

| Szerző: Sziszo | 6:00 pm
Nah, erről nem vagyok képes írni! Egy darabig biztos nem. Remeg a kezem, reszket a torkom, épp hol elfog a bőgés, ott ki is jönnek krokodil könnyeim, úgy nézek ki mint egy csöves, vörös szemek, kipirosodott orr (jó, meg is vagyok fázva)... Vége! Ennyit tudok írni.

Ettől függetlenül köszönöm annak a sok embernek aki észre vette, vagy közöltem vele tegnap éjjel óta, hogy valami nagy gáz van! Aranyosak vagytok mind-mind! Puszantás nektek! Ezért úgy döntöttem hogy 99% hogy megjelenek a Sound-on barátnéimmel, de ha tényleg eljutok odáig iszonyatmocskocsrészegségbeleszek! És hogy tetézzem a dolgot, most olvastam iwiw-en, hogy megrendezésre kerül a Dagi szülinapizsúrja, aminek szerintem ismét olyan vége lesz mint tavaly :) Asszem ott a helyem. Bár nem tudom milyen érzések fognak rámtörni az elkövetkező napokban, hetekben, hónapokban. Valami olyasmit érezhetek amit valaki miattam érez. Lehet pont azért kell éreznem nekem is. Huhh..gyerekek, ez valami iszonyatos. Szakadt már meg a szivetek? Mert nekem most épp azt teszi.

Hogy tudtam megfázni nyáron 30fokba? Nagyon rám jár a rúd...Ahh..

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr35549973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása