jún
26

Még mindig panasz

| Szerző: Sziszo | 7:01 pm
Unalom üzés képpen ismét panaszkodnék egyet, mert az olyan remek dolog! Tegnap tán nem kellett volna az ördögöt a falra festeni nyeretek a fritzek...Pedig a törörkök sokkal jobban játszottak! Már amit látni lehetett belőle..pf... Jó volt, elvoltunk. Krisztiánnal, Titoval, Grétával, Nikivel sörikéztünk és hasonlók. Hogy jó hírt is közöljek: Rado már otthon van, pihenget, szóval akár már a Víz-Zenén is nyomulhat holnap velünk. Azt mondjátok meg nekem, hogy miért vagyok ennyire hihetetlenül negatív? Hüü..? Nem látok mostanában semmi jót és bíztató dolgot? Nem mondanám magam boldognak... Pedig akár az is lehetnék. Mostanában megfogalmazódik bennem egy-két dolog aminek véget kellene vetni, mégha nem is akarom, de így sem jó. Már megint rébuszokban beszélek. Hagyjuk is, nem akarok itt lelkizni ennyire mélyen, hisz ez nem erre van. Panaszkodtam már így is erről itt épp eleget. Szóval holnap megkezdődik tata remek kis programja, és mivel ennyire negatív vagyok szerintem majd sikerül megint a pohár fenekére néznem mert akkor mintha kékebb lenne az ég, és még nevetni is tudok. Szóval csajtársaim, és a brigád többi része: holnap jelentkezzetek én is fogok, aztán megnézhessük Szábéjsz Mánsztert: "Nincs nő, nincs nő, nincs sírás-háhá, hogyha túl sokat akar akkor csak ints neki: á-á!" Remek lösz :) Jön Rékus, Wikus, Zsófus meg a csoportos társaik meg Rado, meg Menyéték és mindenkíííí aki csak él és mozog. (Kivéve Janit - na, ezt hagyjuk is...) Befejeztem a süketelést! Majd jelentkezem, ha túlélem az elkövetkező 3napot! Ha nem, akkor találkozunk a temetésemen. Víz-Zenére fel! :) :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr10541030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.06.27. 08:31:20

Ja nem mondtam, hogy Pesten kell maradnom a Rékával?? Beraktak ilyen plusz órákat hétvégére, ilyen összevontakat :(:(:(:(:(:(:(:(:(
süti beállítások módosítása