jún
23
Az igen csak szar fos hétvégémet a vasárnap kicsit feldobta. Nem is akarok a többi napról írni semmit! Vasárnap reggel az 10000fokba kibicikliztem a Tópartra a Gabival, és annyira melegem volt, hogy épp bugyiban fürdőzés köben megcsörrent a telefonom Wiki hívott. Kérdezte lenne-e kedvem a Rékával találkozni elöttünk 13.50kor, aztán menjünk hozzájuk megtámadni a tegnap elött feltöltött medencéjüket. Hogyneeee-válaszoltam rögtön. Szoval Gabival még beszélgettünk egy illetőröl, kicsit felbujtott bennem néhány dolgot a Gabi, amit meg kell mondanom őszintén, talán ennyire nem kellett volna, mert tettem valamit, aminek nagyobb súlya lett mint én azt vártam, és most ez szar. Na, pont ezért mert ilyen kibaszott szar fos hangulatomba voltam, úgy gondoltam nem is kell jobb szórakozás, mint barátnőimmel medencés fürcsis puncizsúrt csapni. Szóval jött Réka úgy ahogy azt megbeszéltük, aki alig tudott járni, mert szombaton azt hitte ő valami világhegymászó, és Ákossal megmászták a poklok-poklát, mert olyan jó tájékozódó képességük van, és bejárták a megyét előző nap. Szóval Rékával elbicegtünk Wikiékhez, és csobbanás. Nagyon mókás volt a kb. 10fokos vízbe bemenni, egyikünk jobban üvöltött mint a másik, de aztán közel fél óra küzdés után bent is voltunk. Ugrottunk sok fleshelős fejets, amit én nem mertem ugrani, mert nagyon rossz emlékem volt valami hasonló ugrásról, de aztán csak megcsináltam, Ők persze jókat bazsajogtak rajtam. Majd mikor meguntuk a vízezést kimentünk a medence széléhez. Wiki jó házigazdaként kényeztetett minket: Martini, bodzaszörp, chisp, fagyi-mondtuk is Rékával egy pillanatra olyan volt mintha nyaralnánk-Wiki ezt azért nem osztotta velünk :) Napoztunk, henyéltünk, kibeszéltük az "erősebbik" nemet. Emlegettük Zsófit, hogy nekünk tuti 100szor jobb itt, mint neki a Horvátoknál-bibibi-(ez persze biztos hogy nem volt igaz, de mi próbáltuk elhinni:) ) Majd ismét víz. Ekkor már gyorabban bementünk azért, és előkerült egy labda amivel probáltunk 3an passzolgatni, de nem igazán ment :) Mondta Wiki addig innen senki nem megy ki amig 20-at nem ütünk egymás után. Én voltam akkor épp a "balfasz" pózba és osztottak keményen, hogy legalább 2szer üssem már el egymás után azt a köcsög labdát. Amin én csak nevetni tudtam de annyira, hogy nagyon, erre jött Wiki igen csak kedves és megértő beszólása: "Ne röhögjéééé, sírnod kéne" Na, ez olyan mondtat olyan hagsúlyal amit ha meghallok pisilésig tudok rajta most is nevetni :) De sabaj, mondom jó akkor majd most megmutatom! Réka került a balfasz pózba, és nyomtuk tovább a játékot, de a 20 passz még mindig nem volt meg. Kicsi szünet, közben Tuskó bácsis játék, majd vissza a megdöntjük saját rekordunkat labdázás. És láss csodát megdőlt a világrekord: 24-et passzoltunk egymás után. Innen már nem is volt olyan izgi a játék. Megint ki a partra henyélni. Cseppet leégtem. Talán én a legjobban, mert tüzelt a vállam. (Most is fáj) Aztán nekem lassan távoznom kellett, mert máshol volt találkám. Réka, Wiki eljöttek velem a Macskarisztokraták DVD-ért, mert azt akarták nézni, én meg találkoztam Titoval, akivel megbeszéltük hogy megnézzük az Olasz-Spanyol meccset. Csatlakozott hozzánk Krisztián és Gréta is, majd megjelet Atici. Kint a Moló "teraszán" nagy kivetítőn ser mellett szurkoltunk. Jó szar fos meccs volt az tény! De akkor is a sírás kerülgetett a 11-eseknél, mikor az Olaszok kihagyták az első lövést... Aztán meg tragédia lett a vége. Hát ez van, erről szól a sport. Jó el kell ismerni a Spanyolok sem voltak valami királyok, de jobban játszottak azért egy picit. Szóval a vasárnapom úgy érzem jól telt. Megint egyedül (amiről most Én tehetek) de kicsit besokaltam, hogy Janival soha nem megyünk sehova, és én mindig álljak készenlétben, ha ő ohajtana látni. Vasárnap reggel felhívott, és kérdezte átmegyek-e este, én meg egy hanyag "NEM"-el elintéztem a dolgot, gondolva a női fortéjosságra, hogy majd talán észbe kap. Erre ennyi: "Jó akkor legyen szép napod!Szia" Hát kösz! Pf... Nem baj, majd elgondolkodik. Tegnap is beszéltünk de éreztem rajta, hogy cseppet "bunkó" Így nem is eröltettem a dolgot, és inkább néztem a maccset. Ma reggel viszont már nem volt olyan bunkó, inkább cinikus, és mondta: jó én megértem ha elmúlt a szerelem. Fiúk! Olyanok vagytok. ha egy nő egyszer NEM-et mond, az nem olyan NEM, hogy NEM-az olyan NEM, hogy kerekedj fölé, vagy hogy mondjam.jahj-annyira nem vagyunk egy hullámhosszon veletek, hogy semennyire, és ebből vannak a problémák! Ami most itt is sokkal nagyobb probléma lett, mint ahogy én azt terveztem. Ettől most szomorú vagyok rendesen. :( És azt sem tudom most mi a picsa van? "Ne röhögjééé, sírnod kéne" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr26534798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása