jún
21

Legyen valami!

| Szerző: Sziszo | 5:07 pm
Megmondaná valaki mi a jó büdös francot kezdjek magammal? Tombol a nyár kint 40fok, én meg csak itthon vergődöm. Jó délután benyomtam egy pizzát a Tóparton. Most meg felhívtam Wikit, hátha dolgozik, és kimentem volna egyet dumapartyzni a Szörfbe, de persze hogy pont ma volt délelöttös... IJ! Meg azt is megmondhatná valaki, hogy mitől kék-zöld-lila az egész lábam mint akit agyon vertek... Unatkozooooom! És még a hangulatom sem túl bíztató. Pedig alapjában véve semmi bajom (legalább is úgy érzem) Nincs senkivel most problémám. De valamiért nem vagyok jól. Mostanában gyakran van ilyen. Talán saját magammal nem vagyok kibékülve, de annak hogy tudok utána járni? Sok kérdésem van ma mi? Na, ez is egy kérdés pl. Úristen, azt hiszem abba is hagyom most ezt az írkálást, mert ennek semmi értelme, de legalább 2percet igénybe vett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr42532431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása