jún
20

diroemmdxztbck

| Szerző: Sziszo | 6:18 pm
Na, most van az hogy nincs kedvem írni. Dög meleg van ha valaki még nem értesült volna erről. A fejem is fáj :( Az egész hetemet bearanyozta az hogy ma vettem magamnak piros körömlakkot (igaz lilát akartam, de az nem volt)! Remek! Óriási örömök! Zsófinak meg most nagyon nagyon jó lehet és el is mehet a francba, hogy most éppen Horvátországba sütteti a fenekét, én meg itt punnyadok a fos betondzsungelben! Ez most 1-1 Angliáért, aztán leközelebb együtt ruccanunk el egy röpke hassüttetésre, és akkor majd senki nem irigykedik senkire :) Vagy pontosabban mindenki ránk! Akkora feeling ez a dolog, hogy így sokan megyünk mint a vándorcirkusz:) Dzsámbó, Edit, Pulyi, Wiki, Zsófi, Árpi ésatöbbiek! Jáj, de jó lesz :D Asszem most hétvégén "szabit veszek ki", és nem megyek nagyon sehova italozni. Fel kell töltődni energiával a jövöhét hétvégére, mikor nem lesz kegyelem! :) Megmutatjuk Tatának, hogy milyen szépek a tatai lányok, egy-két ital társaságában! Reszkess Tata! :) De már most lépek is, hisz semmi ihletem se ötletem. (Micsoda rímet faragtam) Ja, még valami! Ikreknek és Vityónak szeretnék gratulálni a sikeres vizsgájukhoz! Üdv a nagybetűs ÉLETben! Menjetek dolgozni! :)

(Sziszóóó te kis kedves :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr55531127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása