jún
11

Most mi lüsssssz? :(

| Szerző: Sziszo | 6:03 pm
Bele vágok a közepibe: Vasárnap átmentünk Komáromba a Horvátországi utitársak egy részével befizetni azt a bizonyos kis összeget, amivel kijelenthetjük, hogy sinen van a dolog. Jött Dzsámbó és Barátnője, meg Wiki, meg a Zsófi. Olyan szinten felspanoltak minket míg ott voltunk a sok meséléssel a helyről és a fényképekkel, hogy már majdnem ott éreztem magam, közben segítette a feelinget, hogy megkínáltak minket egy kis helyi itallal (persze kis alkoholik tartalmúval) ami leginkább a rágógumira emlékeztetett, és be tudtam volna nyakalni az egész üveget :) Szóval teljes bezsongásban indultunk haza, majd vissza tértünk az előző napi tett színhelyére a Zsigmond-udvarba, és megittunk egy frappét (köszi csajok) még ott is sztoryztunk, hogy dejóóóó lesz nekünk augusztusban :) Gondoltam ebben már senki és semmi nem állithat meg! De bejött a krakk... Meséltem másnap melóban a virágboltos csajnak nagy büszkén, hogy dááájjóóó is lesz nekem, mert megyek a francba egy egész hétre...Majd fennakadt szemekkel közli velem, hogy : "Hááát, nem tudom ehhez mit fognak szólni a Bettiék (főnököm) mert Ők is pont akkor utaznak el együtt és nem igen fogják Icukára rábízni a boltot míg nincsenek itthon" Óóóó jesszum pepítóóó. Most mi a faszom lesz??? Hee? Még asszem vár rám egy beszélgetés a főnökömékkel, hogy akkor most mi legyen? :( Addig nem jelentek ki semmit! De olyan tág a nyár fogalma..Miért pont ugyan azt az időpontot kellett kiszúrnunk? :( Na, majd meglássuk.

Amúgy meg kezdek nagyon jól lenni! (kopp-kopp-kopp --->lekopogtam) Úgy tünik kezd a magánéletem vissza állni a normál kerékvágásba, ami miatt minden reggel újra mosolygósan kelek, és tudom miért várom a nap végét. Hogy kialvatlan szemekkel megyek dolgozni, mert éjjelig tartó jó kis beszélgetéseken esek át, és reggel ágyba kapom a reggelit, és minden amitől az ember azt érzi: Na, minden fasza! Jó persze azért nem minden, de most jól vagyok! Nem akarom elkiabálni, mert olyankor mindig egyből minden borul, szóval ez most csak egy ilyen megállapítás volt. :) Na, most viszont megyek fürcsi meg pancsi ozt mán itthun se vagyok! Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr40515117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocsi Réti 2008.06.12. 16:39:25

PÉNTEKEN INNI ÉS MULATNI AKAROK VELETEK!!!

Zsófi 2008.06.13. 08:24:06

Nem szeretek inni és mulatni!!!!Bocccs.

Sziszo 2008.06.13. 17:40:03

Mit? Ezt nem értem kristálytisztán Zsófi...
süti beállítások módosítása