jún
8
Hát! Megint eltelt egy hétvége. Pénteken, mint azt írtam is, eltipegtem melóba magassarkúba, kirittyentve. Ahogy oda értem ki is törte a cipő a lábacskámat, és sebtapaszért rohangáltam kora reggel. Sebaj. Nagynehezen eltelt a nap, 4től 5ig már mezitláb futkostam az árúk között, majd bezártam és elmentem a ballagásra, ami színvonalon alluli volt. Nem baj, ez sem, kötelező körök, virágok puszi-puszi stb... Majd a mi családunk volt az első akik el is tűntek a helyszínről, mert farkas éhes volt a rokonság. Gyors a halászba, ahol mégsem ihattam, mert sofőrt játszottam. 10ig el is voltuk kis familiánkka. Nevettünk és sztoriztunk sokat, ahol mamikám volt a móka matyi, mert kicsit megütötte az a pár ser amit megivott. Jó volt hallgatni az Ő lázadó időszakából, italozásról régi meséket. Majd gyors hazajöttem. Papucsot kaptam a lábamra, és elindultam Zsófiék elé azzal a tudattal, hogy: na jó, kicsit lemegyek, talán-talán iszom is egy picit, de nem sokat, mert másnap munka van. Még találkoztam öcsipókkal a Plusnál, aki rally pályának nézte Tatát, aztán megjött ZsófiRéka egységem. Majd KV-ra fel. Ittunk Zsófival egy rövcsit, majd mivel rágót szerettünk volna még venni, és azt elfelejtettük, igy rá 2percre lecsúszott még egy rövcsi, meg egy kis vadász, és indult a móka. Pisilés a hűtőbe és hasonló finomságok :) Aztán már nem tudom mit ittam de kb. mindent. Beszélgettem Tomiva, aztán meg Mestivel. Jól esik hogy így megosztják velem gondjukat-bajukat. Egy pillanatra fontosnak éreztem magam az életükben. Tényleg jó volt öket hallgatni. Aztán éjjel 1től mindenkitől 5percenként elbúcsúztam, mert indulni akartam, de valami mindig vissza húzott.. :) Eléggé kész voltam már. Majd olyan fél3körül tényleg távoztam. Reggel kelés, és munkába be. Imádok másnaposan dolgozni!!! 4óra alvás után remek! De valamiért 10óra körül kipattantak a szemeim, és már hívtam is Zsófit, hogy ugye este kimegyünk a Szörfbe?!? Délután itthon ebéd, és alvás helyett kresz tanulás Janinál 6ig. Hazahoztam a szennyesét, bedobtam egy mosást, és már jött is értem Zsó akivel csak egy vacsira akartunk kiugrani a Szörfhöz. Eső is esett, tudtuk, hogy a buli elmarad, de be akartunk vágni egy jó sültkalbászt :) Kimentünk kikértük a vacsit, kovászos ubival, mustárral, kenyérrel-szóval ahogy azt kell. OIyan szinten bezabáltam, hogy mindenki azon röhögött a Szörfben körülöttünk. Inni nem akartam, de egy jó sert be kellett utána nyomnom, meg egy kis macifagyit :) Na, ekkora úgy néztem ki, mint egy 7.hónapban járó kismama. Zsófi detto. Közben értekeztünk Vityóval, aki ment volna valahova. Kicsaltuk magunkhoz. Na, itt lett vége a dalnak. Vityóka kiállitott némi itallal. Borocska, kola, vodka, öszibarack, és profi módon hozott hozzá fahélyat (amit hazainduláskor elhintett). Volt még egy kis söci is, meg minden ami kell. Idők közben a Szörf bezárt, de ez minket nem zavart, majd jött Tito is, aki szintén hozott söröcskét. Nehezen csúszott az ital, másnaposan, és hulla fáradtan 4óra alvás után. De aztán belejöttünk:) Olyan éjfél körül Titonak már mehetnéke lett, és mi is elindultunk vele a város felé. Rengeteteget nevettünk Zsófival álltalában a nagy semmiken :) Aztán Tito hazafele vette az irányt Vityó, Zsófi meg Én meg megnéztük milyen móka van a Zsigmond udvarban. Utcabál 1000el. Rengeteg ember, kicsik nagyok, papák, mamák, meg mindenki együtt mulatott. Na, akkor jöhetett a vadász. Meglepetésemre az italt abszolút nem éreztem, mégis a bugi benne volt a lábamba, igy Vityóval táncra perdültünk, és elég nagy showt nyomtunk :) Vonatoztunk is, és beállt rengeteg ember, és úgy az egésznek barom jó hangulata volt. Csak a részegek keménykedtek kicsit, ami nem volt annyira szinpatikus. Hihetetlen sokat nevettünk, de rengeteget. Jó volt, hogy ott volt Vityóka, mert mostanában ritkán látom, és vele mindig hatalmasokat tudunk mulatni. Kifaggattuk egymást, hogy kiről mi az első szó ami a másik eszébe jut. Vicces szavak jutottak eszünkbe :) Aztán olyan fél3-3körül megindultunk haza. Iszonyat fáradt voltam. Ma pedig "reggel" délben keltem, ettem egy jó kis hamit, majd jött tesóm, aki még most i itt van. Zsófival meg lebeszéltük, hogy irány Komárom, és befiztejük a Horvátországi kiruccanást. Ezzel csak az a baj, hogy neki se volt rá pénze, meg nekem sem. Jelzem Zsófi: nekem már megvan, szóval jöhetsz! Igy most épp várakozó pozitúrába vagyok, majd ha hazajöttünk este, megyek segítek Janinak ismét kreszezni, és nagyon bízom benne, hogy kedden sikeres vizsgát tsz, aztán vezetheti majd a csöpp autócskát. Előre szólók mindenkinek, hogy a nyáron nagy csóróságba leszek, szóval ne csábitsatok sok helyre bulizni, mert amit nem tudok az nem fáj! Köszi előre is. Na, de most lassan befejezem eme bejegyzésemet, bár még bagyon sokat tudnék írni a hétvégémről, de egyszerűen megint olyanra sikeredett, amit nem lehet szavakban megfogalmazni. Köszönöm mindenkinek aki részt vett benne, ha csak egy pár percre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr49509755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.06.09. 10:02:53

Gyűlölöm a hétfőt:( Olvasom a blogokat és visszasírom a hétvégét:(
süti beállítások módosítása