jún
5

Cím: Mittomén

| Szerző: Sziszo | 7:56 pm
Gondoltam ma mindent leszarok, elmegyek dolgozni, és életem legnagyobb forgalmát megcsinálom a boltba. Hát ez nem jött össze. Ilyen szar napom még sose volt itt. Azt hittem sose lesz vége. Végül is nem kedden lettem szabadnapos mégsem hanem szerdán, de azért, mert utólag rájöttem az nekem is jobb úgy, szóval elég nagy hülyét csináltam magamból. Mindegy is :) Aztán reggel fos idő volt, elintéztem dolgaimat, majd reggel korán meglátogattam Janit, akivel fél2ig csak henyéltünk. Persze, mindenről beszéltünk csak arról nem amiről kellett volna. Aztán du. bementem közel 1hónap után kedvenc udvaromba a volt koleganőmmel, ahol meg kellett állapítanom, hogy az összes lény akinek volt egy csöpp agya, már nincs is ott, és tele van ismeretlen eladókkal a hely. Egyedül akik még maradtak, és szeretem öket az a Dia, meg az Erika, és az Istvánék (de épp ök sem voltak ott). Kicsit beszélgettünk Erikával, nosztalgiáztunk, aztán nem maradtunk sokáig, mert nem tetszett egy idő után a legkör. Még benéztem a Lovagba, ahol bent volt Jani meg Putu, majd elmentünk Anikóval nyalni egy fagyit, akinek már akkora a hasa, ahol bent lapul a kis Kitti csajszi, és lassan ki is bújik :) Ennyit a szabadnapról kb. Holnap megyek ballagásra a kissebbik unokaöcsikém távozik az általános iskolából (azért elég dúrva) Húzós napom lesz. Reggel 9kor meló, kis csiniben betopogok melózni, mert onnan már nem lesz időm haza jönni átvedleni, mert 5ig melózok, és fél6kor már kezdődik a ceremónia. Onnan go a remek kis Halász csárda, ahol látom elöre (úgy mint 2ével ezelött másik unokaöcsikém ballagásán) degeszre zabáljuk magunkat, és Tesóm megint kicseszik majd velem, hogy aperitívnek kikér egy kis törkölyt éhgyomorra..Azta de kész voltam. Szóval lesz nagy családi banzaííí, ami csak akkor van, ha esküvő van, vagy valami ballagás, netalántán temetés. Majd Én szeretnék még beköszönni kedves barátaimhoz is a Káféháuzba, ahol szintén móka lesz, és még velük is innék egy kis zsírégetőt. Addigra sztem a lábam kész lesz mint az állat a magas sarkútól, mert annyira azért nincs hozzászokva, de majd akkor táncolok mezitláb a kilötykölt vadászokba. Na, ennyit a holnapról. Majd meglátjuk mi jön össze belőle :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr15505669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása