jún
1

Fájfej

| Szerző: Sziszo | 11:43 am
Húúú, de szar fos hangulatom van tegnap óta. És nem tudom megmondani konkrétan mi a bajom, csak valami most nagyon nem jó. Testileg sem, és lelkileg sem. Fáradt vagyok, punnyadt vagyok, ökörségeken agyalok, meg mittomén... Tegnap este kimentem a Tópartra Wikihez, Zsófihoz, Bocsihoz, italoztunk (amit ezúton is köszönök nekik) de még az ital sem csúszott úgy mint a megszokott módban. Beni meg is jegyezte, hogy fura engem józanul látni :) Jól elvoltunk a csajokkal, lelkiztünk, beszélgettünk csudajó nőcis témákról mint pl. a nőgyógyász és ilyenek. Csupa olyan témáról ami egy pasit sem érdekelne. Néztünk kacsákat akik mellettünk fészkeltek, meg láttuk a híres RTL klub-os gumityúkot is :) Úgy nézett ki mint egy kacsa biztonságiőr :) Láttunk az égen valami fényes bigyót ami hirtelen elaludt meg ilyen tök jó kis dolgokat csináltunk, majd jött egy szikra a kis agyamban, és úgy éreztem mennem kell haza. Még fél1sem volt... Nem tudom mi van velem. Pedig most mindennek happynek kéne lennie. Itt a vasárnap, és tökre várom a hajnalt meg minden, de valamiért nem érzem magam túl jól. 2napja fáj a fejem is, pedig nem is ittam annyit, tegnap elött meg abszolut nem. Az feldobott, hogy hétvégén birtokomban volt egy "kis" autó, és végre nem kellett muteréknak könyörögni, hogy : "Léégysszííí édi-bédi mamikám, had vigyem el a skodát..." Mire a válasz álltalában ez: "Most nekem is kell!" vagy hogy: " Jó de tankold meg." Most csak ha olyanom volt bepattantam és húztam a retkesbe. Mondatam már hogy fáj a fejem? Ja, mondtam. De kis sunyi, mert nem úgy fáj, hogy zörgetnek bent valamivel de nagyon, hanem olyan szépen finoman, csak hogy érezd hogy van fejed. Hatalmas érzés, amitől 2nap után megörülsz. Hagydmááá abba!!! Na, itt a junius, kezdődik a nyár. Bárcsak még sulis lennék... Mondták mindig hogy még vissza sírjuk, de nem gondoltam hogy ilyen hamar. Nyáriszünet meg minden. Gyorsan megy az idő. Most volt szilveszter, és már eltelt az év fele. DE, DE, DE jön a Víz-Zene meg sok fesztivál, meg strand, meg meleg, haverok , barátok, meg sör és boldogság. Már ha van pénzed... Na, más: most fura lesz vissza állni arra az életmódra ami 3hónappal ezelött megszünt. De már várom :) Most egyedül voltam, de mégsem, és mégis. Most újra lesz olyan aki keresztbe húzza a számításaimat, és utolsó pillanatban rámtelefonál, hogy megyek érted, indulunk ide-oda. Aki bejön hozzám melóba, és feldobja a napom. Lesz kihez készülni este, és újra 100%-ig itt lesz velem. Hiányzott már ez a dolog. Na, de most asszem ledőlök, mert ha még nem mondtam volna, össze vesztem a fejemmel. Vagy valakik nagyon veszekednek odabent. Pápuszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr86497473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása