máj
28

Hétfőt!

| Szerző: Sziszo | 9:25 pm
Hétfőt! Most! Hétfő hajnalt! Soha ennyire nem vártam még hogy hajnalban megcsörrenjen a telefonom, kirángassanak az ágyból, és pakoljak meg segítsek hurcolkodni! Igen! Most ezt akarom! Türelmetlenül számolhatom ismét vissza az időt! Ma még csak szerda :( Hol van még a hétfő :( Egy megfáradt embert várok aki másfél napot utazik angliából kishazánkba. Jáááj, de jó lesz :D :D :D Garfield macska még sosem várta igy a hétfőt mint én most! Alapjában én is utálom a hétfőt! De ez most más lesz :)

Amúgy meg nem bírom ezt a nagy meleget! Igen ezt vártuk, megkaptuk! De ilyen gyorsan? Múlthéten (bár én nem éreztem csak hallottam) még eső meg hűvös meg minden ma meg melegrekord megdőlés meg kutyagumi. Kérek egy légkondit a melóba. Ezt nem lehet kibírni...Pff...

Üres és slampos információkon kívül nem tudok mit közölni ma sem. Egyszerüen unalmas az életem. Kivéve a múlthét angliát, meg a hétvégi ivászatokat. Talán most majd kicsit felélénkülnek szürke hétköznapjaim egy kis idöre. Hétfőtől :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr63492514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása