máj
27

Vissza akarok menni! :(

| Szerző: Sziszo | 8:42 pm
Na, kapott új szivet a gépem, és tartozom még egy beszámolóval, de nem tudom hol is kezdjem. Egyszerüen vannak dolgok amiket nem lehet szavakkal leírni, hanem át kell élni. Egy álom vált valóra számomra a múlthéten. Eljutottam Angliába, amit már nagyon régóta szerettem volna. Másik oldalon közlekedő autók, és minden ami ezzel együtt jár. Mesés volt! Egyszerüen csodás. Oda érkeztem hétfön éjjel, volt eszem-iszom (mint ezt meg is írtam gyorsan onnan) majd másnap miután írtam a bejegyzést Robival bejártuk Sceffield-et, megutatott sok-sok dolgot, egész délelött csavarogtunk, és sikerült jobban megismernem öt. Majd hazamentünk megfáradtan és kiültünk a kertbe sörrel és cigivel a kezünkbe, és meséltünk egymás életéről, aztán haza jött Jani a munkából, Robi pedig elment munkába. Megbeszéltük, hogy este meglátogatjuk. Igy is tettünk, megismertem Robi fönökét Tonny-t aki jobban beszél már szerintem magyarul mint a magyar fiúk angolul. Folyamatosan mondta: "Robi kocsog, menjunk munka!" Vagy azt, hogy : "Robi micccsinaasz?" Mindezeket enyhén Fekete Pákos beütéssel. Szerdán Janival körbe villamosoztuk Sceffield-et, elmentünk a Meadowhall-ba ami egy akkora bevásárló központ mintha az összes pesti plázát összecsapnák. Hatalmas. Voltunk kínaiba, ahol nagyon bekajáltunk és mindent megnéztünk. Majd este 8körül hazamentünk, aludni szerettünk volna, mert másnap éjjel fél1kor ment a buszunk Londonba. Na, alvásból nem lett semmi. Megvártuk Robit, és csak beszéltünk, meg röhögtünk stb..aztán go a busz. Na, ilyen buszt még nem láttatok. Mint a filmeken jóformán csak csirkék nem rohangáltak az ülések között. Aludtunk valamennyit, reggel fél6kor értünk a Viktoria pályaudvarra. Na, most jön az a rész, amit nem tudok leírni. Londont látni kell! Egyszerűen no comment. Big Ben, Trafalgar Squere, London Eye, Piccadilly, Buckingham Palace meg minden. Tényleg nem tudok róla mit írni. Csak azt tudom mondani, hogy minden embernek az élete során el kell oda jutni! A nemzetiségek kavakádja, és a csodás látványosságok hazája. Én tudom hogy még látni fogom egyszer újra ezeket! Nagyon fáradt voltam a végén. De olyan fáradt, hogy mikor vártuk a hazafele tartó buszt este fél12kor már szédültem, és mindenből kettöt láttam. Nem kellett elaltatni a buszon. Még jó hogy Sceffiledben felébredtünk mikor hazaértünk reggel fél4kor. Gyors haza, pár óra alvás ágyikóban, és reggel kelés, mert mennem kellett a buszhoz ami kivitt a reptérre, mert már jönnöm is kellett haza. Na, szóval azt gondoltam hogy gyorsan fog telni. De hogy ennyire??? Haza értem este, mert késett a gép. Reggel meg vissza kellett állnom a szürke hétköznapokba, és mennem is kellett dolgozni, majdnem elkéstem. 8kor nyitottam és fél8után ébredtem. Szar itthon lenni. Vissza akarok oda menni. Haza sem akartam jönni. És az a szörnyű, hogy a töredékét nem tudom vissza adni annak ami történt velem múlthéten a blogon keresztül. Nem lehet! Tényleg nem. De most nagyon rossz itthon. Nem találom a helyem.

Na, de hogy itthonit is meséljek. Szombaton rég nem látott barátnőimmel, akik nagyon vártak haza, célba vettük a Szörf nevű szórakoztató központot. Ahol Wiki kedvesen és szép szóval átbaszta a fejem, édesanyám ötlete alapján (neki is megköszöntem) majd italozás, záráskor irány a tó másik partja (azt nem tudom hogy úsztunk-e, vagy gyalogoltunk, vagy vizen jártunk vagy mi volt) arra emlékszem hogy Tomit rávettem a cigánykerekezésre, aztán én roszabbul jártam mint ö, meg ilyenek voltak. Majd retro party KVház :) Kiéhezve a partykra, nagyon jó volt! Reggel arra eszméltem hogy kezemet ékesíti egy "I love SÖR" felirat hatalmas szivecskével keretezve, és nagyon fájt a fejem. Na, ennyi. Nem megy ez ma nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr97490772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása