máj
20

LondonGörl

| Szerző: Sziszo | 10:37 am
Na kedves barataim! Eme bejegyzésemet a magyar hallgatóságtól 2000km-re teszem. Jelentem tegnap megérkeztem kissebb-nagyobb bakik ellenére, de itt vagyok! Repültem, majd buszoztam meg próbáltam kommunikálni sok más nemezetiségü emberkével, ami azért vicces volt, de megértettük egymást!Szóval megmondom öszintén, az itteni közlekedési morál 1000szer jobb mint kishazánkba, és minden olyan érthetöen fel van tüntetve, hogy akarva, akaratlanul sem tudtam eltévedni. A menetrend szerint is teljesen pontosan jöttek-mentek a buszok, és tök pontosan érkeztem. Szerencsére Jani várt rám, és nem nekem kellett rá. Majd Sceffield utcáin hazasétáltunk, mintha csak épp munkából tartanánk haza. Na aztán "itthon" volt nagy meglepetés, sütöttek-föztek a tiszteletemre, csirkét, rákot, salátát, vettek epret csokit, Hmm...isteni volt! Majd felbontásra került a 2liter pálinka is amit hoztam, na abból is lecsuszott pár kör wellcome drink, és már énekeltünk is Robival (akinek eddig csak a hangát hallottam a skype-on, és most a hanghoz, kaptam végre arcot is- full nem igy képzeltem). Nem tudom mikor feküdhettünk le, asszem itteni idö szerint fél3volt. Az ott fél4et jelent. De érdekes, abszolut nem éreztem hogy ilyen késö (vagy korán vagy mi). Szerintem ha hazamegyek, és olvasom majd ezt a bejegyzést biztos meg akar majd szakadni a szivem, hogy ekkor itt ültem a piros kis széken, és milyen jó is volt ott! De jó is. Holnap megyünk Londonba :) Jani elment dolgozni, most azért unom magam és van idöm irni. De lassan szerintem búcsúzok, lemegyek a konyhába kutatok valami eledelt, meg amugy sem netezni jöttem ki, szóval mivel Robi még alszik, kiráncigálom az ágyból, hogy mutassa meg nekem Sceffield-et. :) Na, de most megyek, sztem innen a messzi-messzi távolból már nem lesz lehetöségem irni, szoval otthon találkozunk! De most kajára fel :)

Jah, és Zsofojának jobbulást kivánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr18478164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása