máj
17

Goodbye Hungary!

| Szerző: Sziszo | 9:23 pm
Hát, szerintem az utazás elött már nem lesz időm írni, így most pár napra könnyes búcsút veszek itt mindenkitől! Gondoljatok rám sokat, hogy nekem most milyen tök jó, meg minden, de azért szurkoljatok is, hogy épségben oda érjek. Most kezdek el gondolkodni, így az indulás elött 2nappal, hogy nem vagyok teljesen normális szerintem, hogy tök egyedül vágok neki az ismeretlennek, és azt sem tudom hova megyek pontosan, csak azt, hogy Qva messze... Valami biztos lesz. Legfeljebb töltök 5csodás napot az East Midlands-i reptéren :) Jézusom, rossz bele gondolni...:S Na, valahogy csak lesz. Kezdek teljesen bezsongni. Rá is pihenek erre a hosszú és fárasztó útra. Pl. most hétvégen sem voltam sehol! Ami nagyon furcsa, de kellett már egy ilyen is! Még holnap meglátogatom Kippi kutyust, és elköszönök valakitől, akitől lehet nem kéne, de mégis megteszem! Mért? Mert! Aztán pakolok, hétfőn gyors reggel városba megyek, pénzt váltok (persze mindent az utolsó pillanatban) és hasonlók, majd 5kor irány a nagy falú (BP) Igazi idióta vagyok. Egyedül? Na, de erre ne gondoljak, legalább lesz mit mesélni majd az unokáknak :)

Szóval mindenkinek kellemes jövőhetet itthon, ne keressetek, ne írjatok, úgysem válaszolok --->mert drága :) Jövőhét szombaton pedig welcome party a KV-házban, újjult energiával feltöltve térek vissza a szürke hétköznapokba! Egy hét múlva találkozunk! Sziasztoooooooooook!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr16474553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsó 2008.05.18. 14:10:51

Azért vigyázzál magadra:)
süti beállítások módosítása