máj
15

Pakolászos

| Szerző: Sziszo | 8:40 pm
Na, kicsit jobb. Próbálok nem foglalkozni a dologgal. Most nem! Majd ha hazajöttem akkor. Kezdek nagyon bezsongni így az utazás elött így 4nappal. Ma átnéztem a ruháimat, hogy mi az amit még ki kellene mosni, azt gyors be a gépbe, mit vigyek, meg mennyit? Meleget vagy lengét? Vegyesen azt hiszem. Angliában mindig esik az eső. Esőkabát! Na, most jutnak eszembe a dolgok :) Furcsa lesz biztos 2,5hónap után a viszontlátás. Ezen is sokat agyalok. Júúúj, repcsi meg balfaszkodás a reptéren, buszkeresés stb-stb. Most erre van szükségem. Kizökkeni a mindennapokból, elmenni jó messze. Ez a 2000km asszem megfelelő lesz. Mindent itt hagyva a munkára nem gondolva csak felfedezni az ismeretlent :) Elég fáradt vagyok, mert mostanában örültek háza van a boltban. Nem is értem hogy kerül néha oda olyan sok ember egyszerre. Én mielött nem kerültem volna oda dolgozni soha nem voltam bent, és meg sem fordult a fejemben hogy bemenjek. Pedig tehettem volna, mert baromi olcsón vannak baromi jó cuccok. Vettem is ma egy gatyát (azt utálok a legjobban venni, falra mászok csak a nadrág próba gondolatától is!) de most vettem mert akciós, és mert rámjött a 38-as :) 2500Huf helyett 1250-ért asszem megérte belepréselni magam! Hűű..azt a mindenit, de uncsi ez a bejegyzés. Be is fejezem, mert csak unalmamból írok!

Boldog Neved Napját Kedves Zsöfija Barátosném!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr96471591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2008.05.16. 08:37:46

Köszi köszi kösziííííííííí:)

Zsöfi 2008.05.16. 14:17:37

jaa, még szerencse, hogy jövőhéten szombaton lesz csak kv-s buli. Múlthéten megünnepeltük a távozásod, most pedig majd a hazatérésed.Muhaha.

Ancsikó 2008.05.16. 17:21:28

Uhh... remélem azért olyan csúnyára nem fog sikerülni a welcome party-m mint a "búcsú party" :)
Na, de majd meglátjuk :) :)
süti beállítások módosítása