máj
14

Wáááááá!

| Szerző: Sziszo | 7:39 pm
Már megint! Fúúúj! Utálom! Utálom! Utálom! Mire az ember azt hiszi révbe ért, és tudja mit akar és gőzerővel dolgozik a tervei megvalósításán tuti hogy történik valami ami elbizonytalanítja, és átértékelje a dolgait. Most már megint mi van? Már megint mért történik ez velem? Azt hittem végre minden okés. Ott bent, és nyugalom van, és minden happy. De nem az! Mert nem az! Egyetlen beszélgetés vagy egy szó vagy egy ártatlan nézés is ki tudja forgatni az embert a gondolatmenetéből. Pont most. Most! Mikor baromira nem kéne. Vagy mégis kéne? Na komolyan nem akarok tárgyilagos dolgokat írni, mert nem akarok és kész, de nem érzem jól magam ismét a bőrömben. Fúúúúj! De ragyi ez a világ. Állítsátok meg, ki akarok szállni!!! Nekem túl gyors ez a tempó. Sok az információ. Miért történik ez velem? Heee? Most mér? Jaj, de kibuktam magamból. Bocsi, gondolom senki nem érti mit hadoválok itt össze-vissza mi?!?! Nem is kell, egyszerűen jól esik kiírni magamból. Na, már jobb is (hazudtam, nem jobb). Megyek is és teszek magammal valami károsat. Pl. elszívok egy doboz cigit. Ha lenyugodtam jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr99468888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.05.15. 08:33:11

Tudthatom, miről beszélsz?
süti beállítások módosítása