máj
12

Zsófi meg akar ölni!!!!!

| Szerző: Sziszo | 11:33 am
Nah, hát ez szép volt! Szombatra tekintenék vissza. Dolgoztam délig, de nem sikerült időben bezárnom, mert fél1kor még vásároltak, pedig siettem. A régi levelezős osztálytársaméknál volt kerti party, és ott vártak rám. Csabi kocsijával mentem ki, amit egy élmény vezetni, mert a kormányon kb. 20cm-es holtjáték van. De kimentem vele. Ettem nagyon sokat, de olyan sokat, hogy megmozdulni nem tudtam. Kiveséztük a tavalyi élményeket az értettségiről, meg nevettünk sokat a banketten és egyebek. Jól éreztem magam. Majd sürgettem Csabit, hogy menjünk, mert engem már vártak csajtársaim akikkel készültünk ki a Szörfbe. Elindultunk haza, út közben majdnem sikerült oda vágnom Csabi kocsiját a remek kis kormány miatt, és éppen nem mentem neki egy oszlopnak. De mindent megoldok :) Aztán go az éjjel-nappali, ahol vártam Zsófit, Rékát. Megvettünk a kis italunkat (Vodka meg üccsi hozzá) és utrakeltünk. Még szinte nem is ittunk a megvásárolt italból, nekem máris sikerült Zsófit leöntenem az áfonyalével kevert vodkával, persze jól mutatott a fehér polóján. Igy indult az este, ez jel volt, hogy ettöl csak rosszabb lesz! Nah, Szörf, sok ismerös, szinte csak KV-s arcok, elkezdtünk italozni. Megjelent Rado akitől kaptam egy pénisz alakú nyalokát-ezúton is szeretném megköszönni-ment a koncert, amin tingli tangliztunk is a csajokkal. Ittunk sört, vadászt, barackpáleszt, vodkát, és úgy alapjában mindent. A többiek utolsó busszal hazamentek, mi Zsófival nem akartunk igy célba vettük a Cocoon-t. Az oda ut ami kb. 10 percet venne igénybe normál esetben nálunk most volt vagy egy óra. Közben bekevert Jin tonikot fogyasztottunk Zöldteás üvegből. Elmentünk pisilni is a gazosba, ahol tértig sülyedtünk a mocsárba, mert furcsa volt a talaj állapota, aztán kiértünk, de még bemenni nem akartunk, mert kevésnek véltük azt a rengeteg piát amit benyeltünk, pedig már sok is volt. Így egy faháznál ahol hambit és egyebeket árultak Zsófi kultúr módon kérdezte: Alkohol van? A csaj elsorolta mik a lehetöségek, persze a legütősebbet választottuk: Tequila. Citrom nélkül, mert az nem volt, igy vegyesgyümis kepvel locsoltuk össze. Na, aztán Cocoon elött leültünk, elfogyott ez is, majd bementünk, ahol R&B party hangjai hallatszottak. Party lett volna, ha táncoltak volna, a zene jó volt nagyon. Na, akkor igyunk. Mondjuk Páleszt, nem kicsit! Nagyot! Meg sert hozzá. Amit nem adtak oda, és Zsófi áthajolva a pulton elcsórta a sert. Majd megpillantottunk egy ismerös arcot, akivel inni akartam, de valamiért elmaradt. Kandech Evelin volt( nem tudom hogy kell írni a nevét) aztán Zsófival táncra perdültünk. Rajtunk kivül kb. még 3an nyomták. De akkor már a "minden mindegy" szintre értünk. Aztán jött még egy kör pálesz. Tán nem kellett volna... Sokáig táncoltunk, aztán 3körül indultunk haza taxival. Vissza gondolva a szombati termésre: vodka, vadász, barackpálesz, Jin, mézesbarack, tequila, sör teszem hozzá; nem kis mennyiségben.

Másnap: vasárnap 3ig aludtam (persze délután 3ig) többször nyúltam a kukám felé, meg rohantam a WC-re, de nem volt eredménye, pedig nagyon jó lett volna. Meg akartam halni! Ennyire másnapos szököévente vagyok kb. de ez a tegnap kegyetlen volt. Hihhetetlen szarul voltam. SMS-ben értesültem Zsófitól, Ö is együtt érez velem. Majd 4kor találkozom volt, amit már nagyon vártam, meg féltem is töle. De meg kell mondanom öszitén, a kötelező körök után egy hihetetlenül jól sikerült beszélgetésen voltam túl, ami igen csak feltépett 1-2sebet, és össze is zavarodtam csöppet, mégis nagyon jól éreztem magam, és fél10kor sikerült haza cammognunk sok nevetgélés után.

Ma már a jövöheti utazásomon gondolkodom sokat, miket kéne kimosnom, mit viszek, miket kell addig beszereznem még. Pont egy hét múlva irány Anglia. Várom nagyon, és talán ez alatt az 5nap alatt fogom igazán értékelni a dolgaimat. Sok mindenre kell figyelnem majd, és a dolgok háta mögé néznem. Szerintem hulla leszek ha haza jövök, de nagyon várom már a jövöhét hétfőt!

Nagyon sok mindent tudnék a hétvégémről írni, de ez is olyanra sikerült hogy szavakkal nem lehet vissza adni a feelingjét! Se a szombatot nem tudom meg a vasárnap délutánomat sem. Ma viszont Zsófival célba vesszük valószinű délután a tópartot, és kivesézünk mindent!Na, asszem ennyi, röviden tömören. Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr82464754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása