máj
1
Megtudtam ma mi volt a tegnap esti (hajnali-éjjeli) tréfa tárgya: Rado ment a "Csutakékhoz bAtEnozni", aztán meg Zsófi elővette a Narancssárga symphoniáját :) Ezen dőltünk (szó szerint a nevetéstől)

Ma meg Tomi kitüntetett! Azt mondta tegnap én voltam a legittasabb egyed a KVházban:) Igeeen! Én nyertem :D

Este kimentünk csajtársaimmal Relics koncertre a Tó legvégére (egy Tónak nincs is vége?!?) na szóval oda, persze egyből zuhogott az eső ahogy kiértünk. Ott volt Tomi meg Mesti is meg sokan mások, pl. Milán még ma is rajtam szakadt a nevetéstől a tegnapiak miatt..:) Jókat bazsajogtunk a tegnapi élményeken, meg sztoriztunk. De nekem el kellett jönnöm haza, mert holnap dolgozom. Mi a fészkes francnak nyitunk ki, hee? Na, megyek, fürcsi, pancsi, vacsi, alszi... Majd jelentkezem! Hey!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr88450425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása