máj
1

Amnézia

| Szerző: Sziszo | 2:47 pm
Azta picsa! Na, tegnap egy igazi részeg állat voltam. Egy olyan akinek kiesik az egész előző este, és nem emlékszik szinte semmire, csak apró foszlányokra, és próbálom elhinni, hogy ezek a foszlányok nem történtek meg, de valami mégis azt mondja, hogy sajnos ezek nem téves információk. Pl. Zsófival éjjel (vagy hajnalban vagy fogalamam sincs mikor) ülünk a benzinkút elötti láncon, Rado meg talán Milán (de az sem biztos hogy a Milán volt) álltak elöttünk, és mi hangosan de torkunk szakadtából röhögünk a nagy semmin. Vagyis arra sem emlékszem hogy min nevettünk. Majd egy akkora hátast dobtunk ott a város közepén mint a ház, és nem tudtam felállni. Jézusom. Hova tüntek a Rékáék? Meg a Wiki? Meg a Szandra? Meg a többiek? Ezek az emberek hol voltak ekkor? Még arra emlékszem, hogy hazafele a Thac pályán Rado hányni akart de nem jött neki össze, csak erölködött. Meg arra is emlékszem, hogy valahogy haza jöttem, és kinyithattam az ajtót, csak még gondolom el akartam szívni egy cigit, és kimentem a lépcsöház elé, majd mikor be akartam menni újra, kerestem a kulcsom. Nem találtam sehol, elaludt a villany a lépcsőházban, és a villanykapcsoló helyett faszán becsöngettem a lakásba, aztán radőltem a kilincsre, kinyilt az ajtó én meg beestem. Ez valahogy nagyon megmaradt :) Csak azt nem tudom ez mikor lehetett. Jézusom, rendegeteg dologra nem emlékszem... Még az estém eleje megvan. Csajokkal Bojti, aztán KV, ott beszélgettem valakivel, már akkor is spicces voltam, nagyon is, de arra még szerencsére emlékszem. Aztán kapufa... Innen elvágták a dalt. Ha valaki tud velem valami érdemleges információt közölni a tegnap estémmel kapcsolatban az jelentkezzen. De úgy érzem a tegnap körülöttem lévők is így lehetnek ezzel most... AztaPicsaKurvaÉletHogyLehetEnnyitInni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr35449922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása