ápr
19

Bonjour csepp :D

| Szerző: Sziszo | 4:35 pm
Pénteken ismét kávéházas témázás volt. Találkoztam Rékával, Zsófival és Jumbóval a buszvégen, hoztak megint ajándékot amit a kávé elött el is fogyasztottunk. Közben sztoriztunk, és átbeszéltük a "bonjour csepp" fogalmát :). Hamar értünk megint oda, buli még nem volt, de azt hiszem a szokásosnak mondható nyitó táncot elkeztük megint Mi. Jumbó nem érezte jól magát eleinte, aztán egyszer csak azt hallottuk hogy üvölt mint egy barom, és akkor tudtuk, hogy Jumbó végre "megérkezett" közénk! Ment a tingli tangli, megint egyszer csak 65332972tancoltak körülöttünk. Tomival megbeszéltük, hogy fél1-kor megyünk haza, mert neki szombaton suli, nekem meg meló, és majd húzzuk egymást haza, ha valamelyikünk ellenkezne addigra! Álltunk a pultnál, mert Tamás kikért nekünk egy kör alattomost, közben beszélgetésbe kezdtünk Valival, aki szomorú hírt közölt... Április 30. party (ez eddig nem rossz) majd hozzá tette, szezonzáró...Ez azt jelenti hogy a nyáron igen megcsappan a partyk száma a KV-ban. Zsófi annyira letargiába esett, hogy a könnycseppek gyűltek a szemébe, és egy hanyag mozdulattal még a pultra is kiborította a vadászát, mintha már minden mindegy lenne. Szóval meg is beszéltük, hogy 30-án hullaextraivászat lesz. Az egy szerdai nap, de nem baj, mert elsején nem kőőő dolgozni!!!!! Az estém folyamán kb. 6-an kérdezték meg hogy fogytam-e? Vagy állították tényként. Ebben az a meglepő, hogy a mérleg kilóban nem mutat változást, viszont ahogy a boltban próbálgattam rá kellett döbbennem hogy bizony csökkent egy számot a nadrágméretem. Felvettem vagy 20nadrágot, mert azt hittem biztos csak félre van méretezve, de mindből kisebb kellett. Talán a lelki állapotomnak köszönhető, pedig én ezen mindig bazsajogtam, hogy én tuti nem tudnék olyan depis lenni, hogy amiatt fogyjak. Hát lehet mégis... Na visszakanyarodva: tánci-tánci ment tovább, mígnem az aznap vásárolt pólómat (amit saját magam adtam el magamnak) leöntöttem egy elég nagy kortyocska vörösboroskolával! Tök örültem neki. Elmentünk pisikélni a csajokkal, ahol Zsófi parádézott, és hogy ki ne tudjon jönni a mellékhelységből Rékával ketten nyomtuk az ajtót, miközben Zsófi erösen ellenkezett, és kiabált, hogy: " Nyizzzssmmáákíííí " Megvitattuk Rékával amit mindig szoktunk: Mitől ivott be ennyire??? Sose jövünk rá. Majd eljött a fél1.

Tomi menjünk!

Jó,jó! Megyünk, csak még egy szám!

Szám vége. Új muzsika:

Tomi menjunk!

Jó,jó!Csak még ez az egy szám.Ígérem!

Stb-stb....

Így ment ez 1-ig, mikor elmentem vettem útravalóként egy melegszendvicset, és mire vissza mentem Tömásért, addigra eltünt. De ha jól sejtem nem haza ment... No, de én szedtem a sátorfám indulás haza, vacsi a kacskaringós úton majd ágy. Kelés 6.30kor amiből 7óra lett, mert a telefonomat folyamatosan vissza állítgattam ébresztésre. Na, ekkor meg rohanás, pancsi, szesszag eltüntetése, valami ruha. (érdekes ilyen helyzetben nem öltözködök órákig, hanem amit találok elsőként azt magamra kapom) nyomás meló! Erről csak azt tudom mondani: Immmádok másnaposan melózni! Aztán haza, ebéd, és alvás délután. Közben azon agyaltam, hogy Én és csajtársaim egy része, nagyon hasonlít egy KVházi fiú társasághoz, akik szintén mindig hulla részegek, és olyasmi vicces dolgokat művelnek mint mi, csak mi csajos kiadásban. A különbség az hogy nekünk nincs zenekarunk, mert mi ahhoz bénák vagyunk. Vagy lehet hogy mi már el is elittuk a fel nem fedezett tehetségünket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr60432877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.04.19. 19:51:07

Anyukám szerint korán otthon voltam. Aztán eszébe jutott hogy én suliba megyek, így már más megvilágításba került az érkezésem.:)Amúgy meg CSATA!!!!

Sziszo 2008.04.19. 20:59:48

Milyen CSATA? Mármint boy crew girl crew harc lesz?
Jó! Ha harc, hát legyen harc :) Győzzön a jobbik!
süti beállítások módosítása