ápr
14

Fogorvos

| Szerző: Sziszo | 5:09 pm
Elmentem a fogorvoshoz. Persze a körzeti dokim nem rendelt. Nem is fog egész héten. Tök jó, hogy ezt megtehetik. Fekutattam a helyettesét a rendelőben. Leültem és vártam a soromra, majd kijött az asszisztens, mondtam neki, hogy Én nem ide tartozom, csak a dokim nem rendel, és ezért jöttem ide. Erre a nőci: "jó, de mi a probléma?" Mondom neki még türelmessen: "Hát fáj a fogam..." Erre a válasz :"Jó, mert csak úgy fogadhatjuk ha fáj, hívni fogjuk, várjon egy picit" Megérkezésemkor az idő 9.45 volt. Vártam. Közben az emberek folyamatosan cserélödtek körülöttem csak Én voltam állandó váró. Még mindig vártam. Az idő közben 11 óra lett. De még mindig vártam. Enni sem ettem reggel, mert minél elöbb el szerettem volna ezt intézni, mert egész hétvégén gyógyszeren éltem. 12kor már az éhségtől alig látva kezdem igen türelmetlen lenni. Majd úgy döntöttem, ha nem én leszek a következő páciens akkor felállok és hazamegyek. Alapjában véve sem szeret az ember fogorvoshoz járni, de az ajtón keresztül végig hallgattam vagy 20fogfúrást, amitől az ember akarva-akaratlanul kétségbe esik. Na, jön az asszisztens, és mondja a nevem 12.30kor. Úgy voltam vele, hogy tudom hogy fájni fog, ha bármit is csinálnak vele, pláne ha kihúzzák, de ettől a fájdalomtól amit a hétvégén éreztem már minden csak jobb lehet. Bementem, és a doktornő megkért rá, hogy vegyem ki a piercingeimet. Mondtam neki, hogy a nyelvemből még csak-csak megoldom, de a másik kettőt had ne kelljen kivennem, mert akkor kb. 4óráig feltartom a rendelést. Beleegyezett, beültem a székbe és megleste a fogamat. Aranyosan és kissé humorosan megjegyezte: "Jaj, milyen bölcs lett valaki" Én ennek a dolognak annyira nem tudtam örülni, és már azt vártam hogy közli velem hogy akkor kiszedjük. De neeeem! Tanácsa a következő volt: fogjak egy fél literes tejet fagyasszam le, majd tekerjem törülközöbe, és 20percig fagyasszam az arcom, majd 20 perc szünet, és újra fagyasztás, mossam gyakran, mégha nagyon is fog fájni, és tornásztassam a számat... Kérdem Én: és akkor minden rendben lesz? Erre a válasz: a nehezén már túl van, a fog félig kijött, és úgytűnik lesz helye, ha belázasodna, feldagadna az arca vagy szájzárat kapna akkor jöjjön vissza és írunk fel antibiotikumot. Berakott a fogamba valami fertőtlenitő csikot egy darab vatta kiséretében, mondta hogy harapjak rá, és 20perc múlva köpjem ki. Nem tudom leírni az ízét, de még most is kiráz a hideg, ha rágondolok. Majd utamra engedett. Szóval majd 2 órás várakozás után végeztem, és a dologban az a szép, hogy nem csináltak velem szó szerint semmit, és ahogy batyogtam haza a fogam ugyan úgy fájt mint mikor még odafele mentem. Ráadásul a fél szabadnapom ráment, és még el akartam intézni egy jópár dolgot délelött, ami aztán el is maradt. Köszönöm a segítséget! Itthon a szokásos fájdalom csillapító, aminek megint kezd kimenni a hatása, és kezdek ebbe az érzésbe beleőrülni! De azt mondjátok meg, hogy akkor most mit csináljak???

Ja, és megnyugtatás képpen, hátha agyon izgultátok magatokat, hogy szegény Sziszo nem eszik vasárnap lángost..! Sikerült kijutnom egy barátnőmmel a Tófarokba és be is nyomtam 2kis lángost, és még megtetőztem a napot egy jégkásával is! Szóval a vasárnapi napi célom teljesítve lett. Bárcsak minden célt ilyen egyszerű lenne megvalósítani... Na ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr56425350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.14. 18:27:01

FOGd be.Utálom a FOGorvost. Soha többé nem FOGok menni. FOGd be a szád.FOGadjunk most legalább vigyorogsz. Ha nem, akkor majd FOGsz!Muhahaha

stukker 2008.04.18. 14:49:19

jesszus.:D mekkora idióta vagy te baszki.:) muhahaha-ez kész.
FOGhagyma! kával!!!

Zsófi 2008.04.19. 22:07:16

FOGadjunk sosem FOG eszedbejutni egy olyan mondat, amiben ennyiszer szerepel a "FOG" szó!

Sziszo 2008.04.20. 10:15:14

FOGjátok be! FOGalmatok sincs min mentem át..!
FOGról hallani sem akarok!!!!!!! :)

Zsófi 2008.04.21. 09:32:16

Ezt kicsit már túlzásba vittük.

Sziszo 2008.04.21. 14:55:14

Mert 1 hülye 100at csinál :)
süti beállítások módosítása