ápr
13

Hiiijj :)

| Szerző: Sziszo | 1:15 pm
Furcsa dolgaim vannak mostanában. Pl.: a tegnapi eset is az volt! Egész nap mély depresszioban kavarogtam, volt egy beszélgetésem ami elég rendesen lehúzott a mély pontra, mondhatnám azt is hogy a depresszio kutyagumi ahhoz képest amit éreztem. Nem is volt nagyon kedvem menni sehova, mégis úgy éreztem megcsörgetem Zsófit, hátha tud ajánlani valami visszautasíthatatlan ajánlatot az estére tekintve. Nem csalódtam benne, így is lett. Megbeszéltük 9-fél10körül KV. Inni sem nagyon akartam se nem nagyon tudtam mert a 3. fájdalomcsillapítót toltam magamba a nap folyamán a helyes kis félig kijött bölcsességfogam miatt, amit az inyem úgy gondolt, hogy nem enged ki. Kb. még az agyam is lüktetett egész nap. Leértem a KVhoz, ahol megláttam Tamás barátomat és csapata egy részét, Tomi egyből böszen nyujtogatta nekem a 2literes bekevert vörösboroskolát, de ekkor még türtőztettem magam, és visszautasítottam. Bementünk a Kávéba, ahol gondoltam na jó, egy deci bortól nem lesz semmi bajom, és veszek hozzá ásványvizet mint a nagyok, és azt megiszogatom. Szóltam a pultos Zsófinak, hogy figyeljen rám, ne engedje hogy igyak, ha már látná rajtam hogy gáááz van, nyugodtan küldjön akkor haza, nem fogok megsértődni. Szóval bebiztosítva magam elkezdtem italozni, megjött Zsófi és Réka is akik mint a trendi lányok bevertek már egy üveg pezsgőt (almalével) kedvük jobb volt már mint az enyém, de Én mondtam is nekik, hogy ne haragudjanak, Én nem leszek ma ivócimbora. Helyettem ott volt Tamás és Karesz, akik akkora sót nyomtak le az alsó szinten, hogy meg is érdemelt egy pár fényképet, mikor Kárcsí térdelve az asztalon ölelgette Tomit aki már nagyon aludni szeretett volna, de az egészben az volt a szép, hogy Karesz feneke pöppet kilátszott. Koncert volt fent a szórakozóhelyen, és mire észbe kaptunk hogy kéne lötyögni, pont vége lett az utolsó dalnak. Gondoltuk nem baj, majd akkor biztos gépről fog menni a zene. De mivel a koncertre megítélésem szerint nem volt túl nagy igény, és láttuk hogy kevés az ember, elcsüggedtünk, hogy mi akkor már nem fogunk itt táncizni. Ekkor Zsófinak jött egy fenomenális ötlete: "mennyünk ki a Pikantoba!" Valahogy általános esetben erre azt feleltem volna: "na neeeeem, Én oda neeeeem!" De most más válasz jött tölem: "Jó de akkor igyunk!" Gyors pult egy-egy feles. Közben taxi hívás Vali segítségével akitől kaptunk számot. Gyors pisi, majd Zsófival úgy döntöttünk ez így még nem jó, nagy rohanásban nagy kiabálás: "Vali, mégegy kört!" Közben Réka felviharozva: "Ti mit csináltok itt vár a Taxi." Gyors hörpintés, kabátok felkapkodása, Tomit elkapva és berángatva a taxiba irány az elit Pikanto. Ebben számomra csak egy bökkenő nvolt: ruházatunk nem túl a helynek megfelelő...Sportcipő, farmernadrág és mindenféle halálfejes poló és egyebek. Zsófiékat annyira már ez a dolog nem érdekelte, mert ők egy pár körrel elöttem jártak. Engem kicsit fusztrált. Szóval kocsiba ülünk, Zsófi nyerni akart a taxiba, mint a TutiFuvarba vagy mi volt annak a műsornak a neve amit Gianni vezetett. De valamiért nem nyert. Közben Tomi csak azt hajtogatta: "Mit keresek Én itt????" Majd beértünk a Pikantoba, ahol Tamás a jegyszedő kisasszonyokat probálta puhítani, hogy nem mehetnénk-e be 4en, mondjuk ingyért...Nem is értem miért nem egyeztek bele. Na mindegy belépő kifizetve, gyors kabátokat lepakoltuk valami vadidegen asztaltáraság székére halmozva, és irány a parkett, táncoltunk már egy jóideje, és tényleg fusztrált a dolog picit, ahogy körbe néztem minden csaj magassarkúba mellet kidobósba, hajbelőve, éppen koktéllal a kezükbe vonaglottak. Mi nem így festettünk. Cseppet részeg Tamás jobbra-ballra dölve innen onnan megtámasztva rázta a bugit, és ahogy a fentiekben leírva mi csajok, sportcipősen, polósan sereztünk mert másra már nem futotta. Nem is értem miért nem hódítottam az este folyamán :) Meglepett hogy ennyi Pikantoba járó ismerősöm van, jó volt velük egyet táncikálni. Na szóval már egy jóideje táncoltunk a jó kis mulatós zenékre, mikor Zsófi értelmes kijelentése a megérkezésünk után kb. 40percel: "Jéééé, itt élő zene van?!?!" Volt nagy kacaj mondhatom. Réka felhívta a figyelmemet, hogy itt van kotta szóval vigyázzak! Rendes volt köszönöm a figyelmeztetést. De teszem hozzá, a KVban is megkaptam a koncerten, hogy itt nyugodtan tombolhatok, mert itt nincs kotta! Asszem ez rám ragad már mint levélre a bélyeg :) Szóval sokat táncoltunk, meg nevettünk meg készültek party pikcsek is, és rá kell jönnöm arra, hogy az ember tudja magát úgy is jól érezni ha nem mata részeg, hanem talán spicc közeli állapotban van. Vigyáztam azért magamra, de így is többet ittam mint terveztem. Hazafele, Zsófit Rékát betettük egy taxiba, gondolom Zsófi még itt is nyerni akart:) Mi pedig Tomival elindultunk hazafele a tóparton, ahol soikat-sokat beszélgettünk, már amennyire még ment neki. Olyan 3óra 10perc körül indulhattunk el. Aztán szétváltak utjaink: Tomi remélem épségben hazaértél! Majd folytattam tovább utam. Összetalálkoztam a buszvégen Gergővel és beszélgetésbe kezdtünk, mert az olyan tök természetes, hogy hajnali 4kor megtorpansz és kivesézed az élet nagy dolgait! Rágyujtottunk egy cigarettára, és meséltünk. Ő magáról, és magamról, mert persze hozzá is eljutott a"A HÍR" amiről fél tata beszél, de persze hozzá is csak foszlányokban. Úgy vettem észre, hogy Gergő teljesen megértette azt amit Én mondtam neki, és meglepetésemre, még helyeselt is, és nem azért, mert ezt vártam tőle, hanem mert tényleg igy gondolta, és meglepett, mert nagyon kevés ember van aki ebben a dologban mellém áll, és bízatat! De Gergővel mindig jól megértettük egymást, olyan negyed évente fél évente szokott lenni egy-egy nagyobb beszélgetés köztünk, és az úgy gondolom mindig öszinte. Szóval úgy elbeszélgettünk ott, mintha egy vasárnap délután futottunk volna össze valahol. Olyan 5óra körül hazakisért, majd én itthon elvágtam magam mint egy darab fa. Reggel meglepetésemre korán keltem és fitten. Azt leszámítva, hogy kiment a fájdalomcsillapító hatása, és a fél arcom le akart szakadni. Gyors reggeli, és a már megszokottnak mondható gyógyszer. (Holnap fogorvoshoz kell mennem :( ) Aztán egyetlen társam a fejhallgató és a Skype, mert Jani ment dolgozni! Büszkeségem végre dolgozik, és ez nagyon jó!!! Most pedig épp pacienseket keresek egy délutáni lángosozásra, eddig nem túl nagy sikerrel! Szóval ha valaki szeretne jönni az szóljon, mert Én nagyon szeretnék LÁNGOST enni!!!!!!!! Értesültem tegnap arról is, hogy egyre többen olvassák a blogomat, és ennek Én nagyon örülök, remélem nem túl unalmas, fárasztó, és hangulatlehúzó...De jó szórakozást kívánok hozzá mindenkinek! Na, mára asszem ennyi, megyek és keresek tovább lángosos társakat! De beérem egyel is, csak jöjjön már valaki!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr54423595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.04.13. 22:19:32

köszönöm h leírtad miket csináltam tegnap.:)Már több ember beszámolója alapján kezdem összerakni a tegnapi napomat::)

sziszo 2008.04.14. 21:12:32

És eljő másnap a megvilágosulás!
Csak kérdezd a barátaidat :D
süti beállítások módosítása