ápr
11

Ha ott jársz lenn...

| Szerző: Sziszo | 5:59 pm
Olyan sokszor fájt, hogy akit szíved várt, el sem jött, mert épp máshol járt! S aki fontos volt, csak játszott, csak bántott!

Mikor tévedtél, mikor néha féltél, nem szóltál, s én láttam, elvesztél de bárhogy is féltlek, legjobb, ha én csak értelek mást nem segíthetek!

Néha ott jársz lenn a mélyben - nézni is fáj, s nekem várnom kell, hogy visszatalálj... Pedig megfognám a kezed, de nem tehetem, csak némán nézhetem!

Aki bántott rég s ami bánthat még, ha megtehetném, eltörölném, sose engedném, hogy bántson, hogy fájjon!

Akad néhány könny, mire nem volt vigasz, s néhány kérdés nem kap választ már. S ha félsz majd egy éjjel, vagy az, ami fáj, nem múlik el én itt leszek, ha kell!

Néha ott jársz lenn a mélyben - nézni is fáj, s nekem várnom kell, hogy visszatalálj pedig megfognám a kezed, de nem tehetem!

Bárhogy is fáj a félelem, szívedet meg nem védhetem... S bárhova jutsz így nélkülem, csak némán nézhetem...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr90421567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása