ápr
7
Hatalmas lépést tettem meg saját magammal szemben, amitől embernek érzem picit saját magam. Mikor eljutsz egy olyan szintre, hogy nem a saját önző érdekedet nézed, amit a szíved diktál, hanem hallgatsz az eszedre, és nem azt mondod amit szeretnél, hanem azt amit mondanod kell, mégha a szíved bele is szakad, de tudod, hogy ezzel sokkal többre mész. Nem tudom megmagyarázni ezt a tettemet, ha belegondolok, most egy nagy vágyam ellen beszéltem, és minden jó lett volna nekem, de neki nem! És ezt tartottam szem elött! Talán tőle tanultam azt az óriási öszinteséget, és ezt a látásmódot. Mikor feltétlenül tudsz gondolkodni. Ezt egy ember váltotta ki belőlem, még sosem találkoztam ehhez hasonló érzéssel, és ezt köszönöm neki, ahogy nagyon sok minden mást is. Kicsit úgy érzem felnőttem mellette, és máshogy látom a világot és saját magamat. Nem érdekel az emberek rosszindulatú véleménye. Úgy gondolom ez az év vízválasztó lesz az életemben, és átértékelek minden létező dolgot a földön.Megtudtam kik a barátaim, kik akik csak úgy csináltak, megismertem saját magam, szereztem új barátokat, és mindezt csak neki köszönhetem. Köszönöm azoknak is akik mellettem állnak most, és tudom hogy mellettem is fognak, és átsegítenek ezen az óriási harcon amit saját magammal vívok! Néha úgy érzem ezen sosem fogok már túlesni. Benne vagyok nyakig egy dologban, amiről talán túl sokat is tudok, de nem szállhatok ki! Meg kell csinálnom, és nem magam miatt, hanem miatta! Segíteni akarok ahol csak tudok, mégha ez nekem fáj is! És fáj! Kegyetlenül fáj!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr38416070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.04.09. 08:35:03

ez azt jelenti amire gondolok?felfüggesztetted?
Jól döntöttél!

stukker 2008.04.09. 14:32:55

hopp, mégse. Rosszra gondoltam azt hiszem.:)

sziszo 2008.04.09. 17:33:17

Igen, szerintem is rosszra gondoltál..!
süti beállítások módosítása