ápr
5
Hát nem sokáig élvezhettem ki a szombaton nem dolgozom dolgot. Mindegy, mire hozzá szoktam volna, addigra meg is szakadt. Úgy érzem kezdek belerázódni a dologba, de nem kiabálom el... Ez van, meg kell szokni. Tegnap meló után találkoztam Tomival a Tóparton, és végre józanul is tudtunk kicsit beszélni, jól esett hogy elmondta Ő is mi nyomja a szívét, és ha segíteni nem is tudtam talán a hallgatásommal is segítettem, szeretem én is ha ki tudom magamból adni ami bánt, kicsit megkönnyebbül az ember. Remélem ezt Ő is így látja?!? És még annyit tudok hozzá fűzni, hogy: Tomi most légy erős!

Aztán nem is mentem sehova sem este, talán azért mert nem akartam az első szombatomat csík szemekkel tölteni a munkahelyemen, de jól is tettem, mert rengetegen volak, és fittnek kellett lenni. Igaz felkelni annyira nem volt egyszerű, mert éjfélig a gép elött ültem.

Na, más téma, ma este hatalmas partyt csapunk csajtársaimmal. Jön Wiki, Réka, Zsófi, két darab Szandra és Katinka, bevonolunk egy vendéglátó egységnek igen csak nem nevezhető helységbe, ami inkább késdobáló, de nem baj, ott rendezünk egy puncizsúrt, és valószinűleg kibeszéljük az összes hímnevű lényt a földön, és nagyon jól fog esni, majd átrongyolunk a KV-ba, ahol megmutatjuk a tagoknak hogy is kell a retro partyn mulatni. Jól szoktak sikerülni az ilyesféle megmozdulások :) Bízom benne, hogy majd a Kávéházban találkozom Radoval, mert Tomi azt mondta ma ö is elmegy velük Tatu koncerre, és este majd ök is beesnek valamikor! Remélem Rado Te is szándékozol feljönni! Szóval ezt tartogatja számomra ez a nap, és várom. Úgy érzem ezek kicsit erőt adnak a szürke hétköznapok és gondok áthidalására. Feltölt energiával (jó ezt vasárnap nem fogom érezni, mikor átalszom majd az egész napot) de amúgy igen is segít, és erre van szükségem. A csajokra, a KV-ra, a partykra az italra, és mindenre ami ezzel együtt jár.Szóval TÖLTÉSRE FEL! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr55412379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.05. 14:13:06

Juhíííííííj:)Alig várom:)
süti beállítások módosítása