már
27

Fogas

| Szerző: Sziszo | 9:19 am
Jön a bölcsesség fogam...Ez talán jel arra, hogy bölcsülni kéne, és nem kéne időnként gyerekesen viselkedni, és meggondolatlanul cselekedni. De nem akarok nagyot bölcsülni, mert mint a fogam is jelzi, az kicsit fájdalmas. Szóval még alszom egyet erre a "bölcsülésre". Amúgy is, Én nem akarok felnőni, szeretnék mindig olyan gyerek szerű maradni, igaz most nem igazán gyerekeknek való problémákkal állok szemben. Cseppet sem. 30.-a lesz ez a nap, ami lehet vízválasztó lesz, mert érkezni fog valaki, aki tudom hogy fontosabb lesz annak a valakinek akinek én szeretnék lenni a legfontosabb, de nem lehetetek. Azt kell mondjam hogy ez így természetes. Csak nem tudom miket fog ez belőle, belőlem, belőlünk kiváltani. Félelmet érzek... De túl kell élni, valahogy. Szóval lehet tudat alatt lesz az a bölcsülés?? Az nem baj, az lehet nem fáj úgy mint a fogam, mert ez most egyre szarabb... Kéne öblögetni egy kis pálinkával :) mondjuk a hétvégén, már amennyire anyagi helyzetem ezt engedi.. Mert az már kérdéses.

Van most pár ember akiket úgy érzem hanyagolok. Mindenféle rossz indulat nélkül teszem ezt. De az agyam annyira kesze-kusza, hogy sokszor mikor esetleg az MSN-en lógtam otthon ahelyett most csak fekszem az ágyon, és órákat tudok töprengni a problémáimon. Tudom, hogy ez nem helyes cselekedet, de nem visz másra a lélek. Szóval aki úgy érzi, hogy az utóbbi időben, időkben elhanyagoltam itt szeretnék elnézést kérni, és lehet majd egyszer megteszem egyenként személyesen is, én csak azt szeretném hogy ne haragudajak, ha kicsit jobban kleszek biztos jelentkezem. Annyira negatív vagyok. Állandóan csak panaszkodom, meg sajnáltatom magam, meg bocsánatokért esedezem. Ez nem normális, baromira nem, mégis úgy érzem ebből a veremből nem tudok kimászni, gyenge vagyok hozzá. Ha valaki kihúzna annak nagyon örülnék!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr32398655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása