már
14

Érzések sokasága

| Szerző: Sziszo | 2:20 pm
De régen éreztem ennyire erősen az érzéseket magamban. A fájdalmat, a boldogságot, a reményt, a magányt, a csalódottságot és még sorolhatnám. Talán azért is élem most ezt át ilyen mélyen, mert ennyiféle érzés az emberben nem sokszor van egyszerre. Én most boldog vagyok, egyben iszonytatóan szomorú, de lelkes, közben csalódott, kilátástalan, és reményekkel teli. Nem tudom megmondani, hogy ez jó vagy rossz. Kellemes és egyben kellemetlen. Boldogság a boldogtalanságban. Voltatok már úgy, hogy egyetlen szóval teljesen feldobták a napotokat? De nem kell itt nagy szavakat gondolni, csak ami éppen a helyzetre és a körülményekre illet, és egy tökéletes szó vagy mondta bearanyozta??? Apró örömök az életben. Tele vagyok érzésekkel és érzelmekkel, amikben már nagyon rég volt részem. Pontosabban volt, de nem ilyen, ami ennyire a lelkemig hatolt. Ez biztos laposodni fog később, és ez így természetes. De most regényeket tudnék írni az összes érzésről amiket előbb felsoroltam. Mindegyikben elég erősen részt veszek. És azt sem tudnám megmondani, hogy várom-e hogy laposodjon vagy hogy ne. Nem jó így, mert szenvedek, de akkor is valahol boldog vagyok. Nem tudom mennyire sikerül érthetően leírni most azt ami bennem kavarog, lehet nem is fontos hogy értsétek, egyszerűen jó kiírni és kész. Egy biztos! Az idén eljutok Angliába! :) És úgy néz ki ez lehet hogy az elkövetkező 2hónapban lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr60380751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása