már
11

téma nélkül--szabadon

| Szerző: Sziszo | 3:11 pm
Jól esett ma valami. Jani egy nagyon jó haverja a Skanya akiről már meséltem párszor, ma meglátogatott. Nem is számítottam rá, hiszen úgy igazán nem ismer régóta, de bejött az udvarba és beszélgettünk pár szót. Nem csak hozzám jött az igaz, de akkor is jól esett. Kibeszéltük a pénteket, hogy nem volt túl ivós hangulatban stb.. "Nagyszemű" barátaim néztek is rendesen, hogy miről kommunikálhatunk vajon... Nem baj, jó ez így! Putu is be-be szólógatott ebéd közben, mert nem tetszett a kaja, amire azt mondta: "Na már rosszabb vagy mint a Jani"---->jó érzés hogy már így "összekötnek" minket :) Az viszont annyira nem jó, hogy Janival beszéltem este, és elég letört volt a hangja, azt mondta jól van, de hallatszott, hogy nincs minden rendben, és ezt a Skanya is megerősítette, hogy Ő is így érezte mikor beszéltek...Tegnap is éjfélig a gép előtt ültem és beszéltünk, próbáltam némi pozitív energiát önteni belé, de ilyen távolságban nehéz... 196.000km... Mint tegnap megtudtam. Tanul! És ez jó, meg ahogy hallom elszánt is! Büszke vagyok rá!!!! Velem amúgy semmi különös.. Ma jön valami nőci és valami női programról akar velem beszélni...Nem tudom mi lehet az, de majd kiderül, ha nagyon zsibbaszt legfeljebb kidobom. Holnap reggel megyek szépülni a körmösömhöz, onnan melóba, majd ha végeztem gyors futás a polgármesteri hivatalba jogsit intézni, mert csak ülök a babérjaimon, és így nem lesz belőle semmi. Este pedig ismét bevágódom a gép elé, bekapcsolom a Skype-ot, és beszélek, csak beszélek, meg hallgatok. Sok mesélni valóm ezen a dolgon kívül azt hiszem nem nagyon lesz mostanában :( Szóval be is fejezem, és ha esetleg történik velem valami izgalmasabb is akkor majd jelentkezem..

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr81376189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.13. 09:28:20

A Fold kerulete az egyenlitonel kb 40 000 km. Jo messze lehet az illeto :)

SzIsZo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.03.13. 09:37:44

Hééééé!
Jól van na, te még nem írtál félre semmit????
De igaz...még jó hogy föciből érettségiztem :)
Okostojás :) :) :)
süti beállítások módosítása