már
10

pff...köszönöm! IGEN!

| Szerző: Sziszo | 10:20 am
Igen, igen, igen! Ennek így kellett lennie, az IGEN-ek elég erősen győzedelmeskedtek kis hazánkban. Végre érvényesült a nép szava. Gyakrabban is megkérdezhetnének minket is. Mesti blogjában olvastam ma valamit, amiből rájöttem, hogy az emberek nagyon nagy része miért is hagyja itt ezt a csömör gödröt amit Magyarországnak nevezünk! Ez ami itt folyik nem élet, csak tengődnek az emberek a fizetésükre várva, majd 15-én azt veszik észre hogy már a jövő hónapot várják, mert a zsebükben legfeljebb a maradék 1- és 2forintosok vannak amit még nem váltottak be. Nekem sem lenne jogosítványom, ha a drága anyukám a nyugdija mellett nem dolgozná magát halálra hétfőtöl-péntekig 58évesen. Így megy az ember "talán" egyről a kettöre. Apukámat meg szinte sosem látom, mert állandóan a kamionban ül, és éli le az életetét a jobb élet reményében. Kedves páromat meg 3hónap múlva fogom (talán) újra látni, mert itthagyta ö is eme remek kis országot... Pedig ha valakinek neki régen nagyon jól ment, most mégis vissza állt az alkalmazottak sorába, mert így alakultak a dolgok ahogy... El vagyok kenődve, pedig tegnap már picit jobban voltam, beszéltünk vagy 3 órát skype-on, jó volt hallani hogy jól van, még nevettünk is sokat. De ma megint vissza estem a depresszioba, és a kilátástalanságba! Nem jó egyedül. És mindezt neked köszönhetem,... Magyarország...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr75373904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása