már
4

Késéses

| Szerző: Sziszo | 10:01 pm
Ez a nap erről szólt...Mindenhonnan elkéstem :) Úgy indult a nap, hogy reggel anyukámmal kávézás közben elfecsegtük az időt, és rohantam a fürdöszobába, majd macskákat etetni, öltözködni, és nem volt meg a szokott kis rendszerem, mint az minden nap szokott...Így bukott el a nap. Elindultam dolgozni, elöre kigondoltam, hogy még annyi időm van, hogy a buszvégen bemennyek a trafikba feltölteni a telefonom, és venni egy doboz "narancssárgát" (ezt a Zsófitól nyultam). Közben a tömb sarkánál kikanyarodott rég nem látott barátnőm, aki szintén a buszvég fele jött és mentünk együtt. Mikor rég nem látsz valakit a sok elfogaltság miatt igyekszel neki mindent 10percben elmesélni, és mivel ez nem sikerült, így a Pesti busz megállójánál még ráhúztunk vagy 10percet. Ekkor már tényleg késében voltam, hiszen 8.50 volt, és nekem 9re a "kedvenc" udvaromban kellett volna lennem. Gyors rohanás a trafikba, ahol persze 3an álltak elöttem. Ilyenkor kezembe szoktam venni a telefont, hogy lássam hogy megjött-e a lebeszélendő keret. Most nem tettem csak mikor kijöttem, kutattam táskámat, és minden felesleges kiacat a kezembe akadt kivéve a telefonom, ami eszembe jutott hogy legutobb az ágyamon láttam heverni, és nem rémlett hogy eltettem volna. Ezzel nem is lett volna baj, el lettem volna Én telefon nélkül, de a Szauna miatt (ahol dolgozom) a telefon a munkatársammá vált és nekem arra nagyon-nagy szükségem van. Így spuri haza, 8.55kor. Izzitottam anyukámat hogy fogja a kocsikulcsot, és vigyen fel a városba. Sikerült is beérnem úgy 9.15-re. Nem volt gáz szerencséra. A napot elütöttem valahogy, leginkább a Zsófival MSN-eztem aki szintén meloba "keményen dolgozott". Majd 3kor bejött Jani, és megint repülőgépet foglaltam egyik ismerösének, amivel annyira elhúztuk az idöt, hogy ismét késében voltam, mert 4re kellett mennem vezetni a Professzionális parkolohoz de 15.45kor még a gép elött foglaltam a járatot. Jani mondta, no para levisz kocsival. Közben kapott egy telefont amihez írkálnia is kellett, így nem tudtunk elindulni, mert vezetni még talán lehet telefonálás közben, de vezetni, írni meg telefonálni már annyira nem. Szóval olyan 15.59-kor gyors ajtózárás és rohanás ki a "kedvenc" udvaromból Janival. Ahogy gyorsan végig pásztáztam szememmel hogy van-e valaki a környéken akinek illene köszönni, csak a "nagyszeműek" társaságából láttam egy illetőt aki "pont" akkor érezte úgy hogy meg kell néznie a kirakatában a babát, hogy minden stimmel-e rajta...Én ezen csak mosolyogtam egyet, és futás tovább. Beültünk a kocsiba, majd megint jött egy telefon, és félre kellett álni, mert ehhez is írni kellett-jó az elfoglalt üzletember a háznál-majd nyomás tovább. 16.10körül meg is érkeztem, és beszálltam az oktató autóba, ahol remélem utoljára ültem mint tanuló a vizsgán kívül. Nem volt rossz, csak a parkolással lesznek kissebb-nagyobb problematikáim úgyérzem. HOLNAP VIZSGA... Haza jöttem vezetés után, fürcsi meg a hasonló esti programok, és felnéztem MSN-re. Csabu invitált magához vacsira, de én már ettem, aztán mégis felnéztem, és lett egy második vacsi is, hiszen a sonkástükörtojásnak nem lehetett ellenállni, főleg amit férfi készít! El is neveztük SonkásTojásAlaCsabu-nak, de lehet úgy jobban hangzana hogy OmlettAlaCsabu :) Fini volt! Most viszont elteszem magam lassan holnapra, mert reggel korán go Tatabánya aztán megprobálkozom egy vizsgával ami vagy összejön, vagy nem-de az biztos! Szóval DRUKKKK Nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr3365867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása