feb
28

EU

| Szerző: Sziszo | 10:56 am
Régen írtam, azóta a helyzet majdnem csak változatlan. Hétvégén megünnepeltük Rado születésnapját! Az övét valahogy mindig jobban sikerült megünnepelnem mint a sajátomat!Ez így volt idén is... Igaz volt egy kis gubanc. Azt hittem elveszítettem a pénzálcámat, egyébként nem csak Én hittem azt, Zsófi barátnőm vigyázott rá, de a mai napig nem emlékszem rá, mikor adhattam oda neki...Lényeg az hogy meglett az elvesztettnek hitt pénztálcám is, amit a Mesti mondott nekem valahogy így: "Sziszo te olyan hülye vagy ott van a Zsófinál" Na ekkor már aztán hülyeségemben nem tudtam mit csinálni. Előfordul ilyesmi az emberrel :) Sok volt a Martini, ami a Rado születésnapján kötelező italnak számít! Most is elfogyasztottunk 4üveggel! Tavaly többet sikerült...Öregszünk! Más: a bolt ahol dolgoztam megszűnt, tegnap kipakoltuk az egész kócerájt melyben cseppet elfáradtam...Áthurcolkodtunk egy kicsit arrébb, ugyan úgy itt vagyok a "kedvenc" udvaromban, csak eldugva a "nagyszemüektöl". Azt hittem élvezni fogom ezt a dolgot, de rá kellett hamar jönnöm, hogy itt nagyon fogom magam unni, mert egy lépcsőn és a Pletykás buli utáni "maradékokon" kívül sok mindent nem látok...Így nagy unalmamban írok ide egy kicsit! Kedden voltam EU vizsgán, ahol jókat derültem! Úgy kezdődött hogy 11re voltam bejegyezve. Tatabányán volt a vizsga a Megyei VK-ben, ahova egyszer elmentünk az oktatommal hogy oda találjak majd a vizsga napján mert elég lehetetlen helyen van. (ha valaki tudja hol van Tbányán az 1-es számú erőmű-na ott) Jani aranyos volt és mondta hogy elvisz!Meg is beszéltük hogy aznap 10óra előtt egy kicsivel jön értem, legyünk ott inkább időben! Még jó hogy előbb jött...annyit kavarogtunk az erőmű tövében keresve egy nagy dombot amin tudtam hogy fel kell menni, hogy éppen hogy csak odaértem. Rohanva fel a lépcsőn az épületben megláttam a folyosón azt a rengeteg embert. Azt hittem lefordulok visszafele. Megkérdeztem egy srácot, hogy itt mindenki EU vizsgára vár? Mondta igen, és hogy Ők 10órára voltak behívva...De nem túlzok ott volt még vagy 30ember. Kérdeztem azt is, hogy, hogy van itt a rendszer? Érkezés vagy sorrend vagy behívnak vagy hogy? Mondta nekem ez a szimpatikus gyerek, hogy nincs semmi rendszer, ki milyen leleményes és közelebb van az ajtóhoz! Na Sziszot sem kellett félteni innentől kezdve, 10percen belül bejutottam ahol ült bent egy nő és egy férfi! A férfi volt a vizsgáztató igazán. 3 nebuló volt bent egyszerre, és amíg a mellettem lévő srác küzdött a Rautech-féle műfogással a vizsgabiztos rá sem hederítve kitárta az ablakot és rágyújtott egy finom szál cigarettára. De hát erre biztos nincs törvény, hogy a vizsgabiztos bácsi simán rágyújthat olyan helyen ahol izguló ifjak amúgy is alig kapnak levegőt az izgalomtól. Rám került a sok, közben mondta a hölgy aki még bent volt hogy még csak a felén vannak túl, és már ebédelni kéne menni. Befejezték a diskurálást, és elkezdtem mondandómat ami a papíron szerepelt: veszélyes anyagot szállító kamion balesetekor mit teszek. Kb. a második mondatom felénél leállított és mondta hogy "köszönöm, megfelelt". Mindenféle túlzás nélkül voltam bent kb. 4percet, és battyoghattam is kifele. Ezért kellett átbumliznom Tbányára. Hívtam Janit hogy végeztem jöhet értem mert ö is közben ügyeket intézett. Aztán beröptetett melóba. Ahogy beértem hívott az oktatóm hogy szerdán 9-kor forgalmi vizsga. Szóval összejöttek a dolgok most rendesen! Na, megyek és pakolászok még valamit aztán folytatom a lépcső bámulást.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr93357868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása