feb
18

Depresszió

| Szerző: Sziszo | 12:35 pm
Nem jóóó, nem jóóó, valami nagyon nem jó:( Szarul érzem magam, nagyon. Valamit rosszul teszek az elmúlt pár napban. Valamit ami nem mozgat meg másokat! Nem jóóó! Nem tudom mit kéne tennem. El vagyok szontyolódva. Szar volt a hétvégém is, meg minden. Nincs pozitivitás, ami hiányzik, hisz volt idő, mikor sokat kaptam, és most nem kapok, és ez csalódottságra és érthetetlenségre no meg szomorkodásra ad nekem okot :( Látja a környezetem is, kiült az arcomra a szemeimre a tétlenség. Bámulok mélyen magam elé, csak nézek ki a fejemből, és nem tudok semmire reagálni, mert el sem jut az agyamig a közlendőjuk! :(Hiányérzet, pedig nem lenne rá okom, mert nem változott semmi, csak a körülmények. És ez igy nagyon nem jó nekem :( Szoooommiii... A hétvégén lesz a Rado szülinapi hóka-mókája, azt mindig nagyon szoktam várni, de most valamiért nem... Tudom hogy valószinű nem fogom magam túl jól érezni, valami oknál kifolyólag, és nem akarom majd a jókedvű társaságot lehúzni, szoval valahogy össze kell szednem magam addigra! Nincs kedvem az emberekhez, nem tudok rájuk figyelni. Egyedül akarok lenni bezárkózni egy szobába. Ahogy ezt tegnap is tettem. Ez nem depresszió?!?!? Félek saját magamtól, olyan dolgokat teszek (ahogy már mondtam is) és gondolok amik aggodalomra adnak okot-hüü..erröl a Huma tanárúr jutott az eszembe, mikor beírta gimibe az ellenörző könyvembe hogy : "T. SZ.! Anikó matematikai jegyei aggodalomra adnak okot" Ez azt jelentette hogy bármit is tesz a kislány akkor is megbukik félévkor!-na, elkalandoztam. Étvágyam egyenlő a nullával, azért eszem hogy el ne ájuljak, idegi állapotom ingadozó, és meggondolatlanul beszélek minden hülyeséget amit nem kéne. Nem tudom kordába tartani a számat. Pedig az udvarban is próbálom csökkenteni a kommunikációt a kolegákkal. Ziláltnak, letörtnek, közben boldognak érzem magam. Elég vegyes érzések ezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr57343974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.02.19. 14:07:41

Na abbahagyni ezt a kukmukiságot, jó?:)Szombaton beszélgetünk egy nagyot és kibeszéled magadból a dolgaidat aztán mulatunk 1 jót:)Semmi depi, gyönyörű az idő!

SzIsZo 2008.02.19. 15:10:33

okééé...De ha mindenre kiváncsi vagy akkor úgy készülj hogy nagyon hosszú lesz az este :S
De majd igyekszem röviditeni! Pusssz
süti beállítások módosítása