feb
16

Utazunk?!?

| Szerző: Sziszo | 9:49 pm
Voltatok már úgy hogy volt egy fantasztikus hetek, aztán az eltelt és jött a következő hét amivel alapjában véve nem volt semmi probléma, de mivel az elözö 7nap annyi pluszt adott hogy szarnak érzitek a következő hetet? Na, ezt jól leírtam de remélem azért érthető?!? Szóval a múlthét sokkal de sokkal jobb volt. Most pedig hiányzik a múlt hét a történéseivel és mindennel együtt! A jóhoz hamar hozzászokik az ember. Pénteken megleptük a Zsófit! Annyira jó volt! Ott volt sok ismerös volt osztálytárs általánosból és a gimiböl, KV-s arcok és ügy alapjában jó volt. Már nagyon izgultam és igyekeztem nem elszólni magam a Zsófinak aki már szerda óta hivogatott a KV-ba hogy ugye lemegyek ünnepelni a szülinapját. Meglepödött..látszott rajta! Jó érzés volt valakinek örömet okozni akit szeretek. Jó volt nagyon, csak hamar le kellett lépnem, mert reggel meló volt :( Most pedig a neten keresgetek mindenféle "fapados" légitársaság honlapján jegyeket Nagy-Britanniába. Megkértek hogy nézzek repjegyet, és nagyon furcsa volt az illető, mikor kérdeztem hogy kinek kell ez? Erre csak az volt a válasz: "Ne kiváncsiskodjál, majd mindent megtudsz a maga idejében". Na ettől aztán már pláne kiváncsibb lettem, de sehol nem találok olyan járatot ami jó lenne abban az időpontban amit kértek tölem hogy nézzem meg.. Na meg amugy is, most mi ez? Utazunk vagy mi?!? Szóval a hetem nem úgy telt ahogy szerettem volna. Nem történt semmi rossz! Sőt, nem panaszkodhatom. De akkor sem olyan mint a múlthét, és az nagyon jó volt. Ma szombat van, és nem mentem sehova...Meglepő. Mostanában vannak olyan dolgaim amin magam is meglepődök. Tele vagyok plussz energiákkal amit le kéne vezetnem, érzem! Mint akit felhúztak, csak pörög és pörög és nem tud leállni. Meg kiabálnék és táncolnék az utcán hogy had lássák hogy velem most minden okés. De nem tehetem. Mert tényleg minden "Happy" de akkor sem tehetem. Valami miatt nem, és úgy érzem hogy ebbe a tétlenségbe bele fogok fulladni, mert csak gyülik, gyülik magamban, és már nyomja a lelkem és ki akar belölem törni. De nem szabad! Tudatosan sem meg sehogy. Pedig Ihhhaajjjjjjjjjjjjjj kedvem van. Nagyon. Zsizsegek egész nap meg már hetek óta! Itthon a melóban, este, reggel tök mindegy mikor és hol-mindig-, de még álmomban is. Csak kiabálni akaroooooook!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr5342132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása